Facebook vraagje
vrijdag 25 november 2011 om 08:32
Laatst heb ik bij 'n kennisje verslagen of abonneren uitgezet, omdat ik me ergerde aan haar constante onzinposts die ook nog 'ns bol stonden van 'me dit' en 'me dat'. Nu ligt haar partner echter ernstig ziek te zijn en wil ik weer wél kunnen volgen. Echter zie ik nergens hoe ik het weer aan kan zetten. Ze staat er bij mij nog wel gewoon als vriend in. Kan overigens wel haar eigen pagina checken, maar ben voor 't gemak.
vrijdag 25 november 2011 om 08:41
vrijdag 25 november 2011 om 08:47
Het gaat geheel niet om 'n vriendin, maar om 'n ex-collega. Niets meer of minder dan 'n kennis dus. Wanneer de posts op mijn startpagina verschijnen kan ik makkelijker even meelevend reageren als ze in de put zit. Neemt niet weg dat ik niet op onzinnige voor mij oninteressante posts zit te wachten en die dus gewoon wil kunnen overslaan.
vrijdag 25 november 2011 om 08:48
vrijdag 25 november 2011 om 08:51
quote:voodoochild schreef op 25 november 2011 @ 08:41:
Je ergert je aan haar onzinposts, maar nú wil je ineens wel weer even volgen hoe haar partner aan het ziek zijn is? En dat kun je, maar het moet allemaal ff wat makkelijker? Tjonge, echt een fijne vriendin ben jij. Zo eentje zouden we allemaal moeten hebben.....Jij typt het, ik dacht het......................
Je ergert je aan haar onzinposts, maar nú wil je ineens wel weer even volgen hoe haar partner aan het ziek zijn is? En dat kun je, maar het moet allemaal ff wat makkelijker? Tjonge, echt een fijne vriendin ben jij. Zo eentje zouden we allemaal moeten hebben.....Jij typt het, ik dacht het......................
vrijdag 25 november 2011 om 08:56
quote:voodoochild schreef op 25 november 2011 @ 08:54:
Oh, een ex-collega. Aan wie je je eigenlijk ergert, maar nu wil je dan wél ineens meeleven? Goh, vind je het heel gek als dit een beetje sensatiebelust op me overkomt? Maar daar zal ik me vást in vergissen toch?Natuurlijk. Elninjoo is de compassie zelve.
Oh, een ex-collega. Aan wie je je eigenlijk ergert, maar nu wil je dan wél ineens meeleven? Goh, vind je het heel gek als dit een beetje sensatiebelust op me overkomt? Maar daar zal ik me vást in vergissen toch?Natuurlijk. Elninjoo is de compassie zelve.
vrijdag 25 november 2011 om 09:00
vrijdag 25 november 2011 om 09:13
vrijdag 25 november 2011 om 09:15
quote:pliert schreef op 25 november 2011 @ 09:04:
jeetje wat doen veel van jullie naar zeg! echt bah! jullie hoeven het niet altijd met haar eens te zijn maar kom op zeg, dit is gewoon bashen!
@Elninjoo rechts boven kan je bij geabonneerd aan of uit vinken.
Ik bash niet hoor. Het "meeleven" komt alleen een beetje merkwaardig over. Zo ken ik Elninjoo niet.
Maar goed, ik ben al weg, kritiek op de TO mag hier niet.
jeetje wat doen veel van jullie naar zeg! echt bah! jullie hoeven het niet altijd met haar eens te zijn maar kom op zeg, dit is gewoon bashen!
@Elninjoo rechts boven kan je bij geabonneerd aan of uit vinken.
Ik bash niet hoor. Het "meeleven" komt alleen een beetje merkwaardig over. Zo ken ik Elninjoo niet.
Maar goed, ik ben al weg, kritiek op de TO mag hier niet.
vrijdag 25 november 2011 om 09:25
quote:voodoochild schreef op 25 november 2011 @ 09:15:
[...]
Maar goed, ik ben al weg, kritiek op de TO mag hier niet.Ik vind 't oprecht rot voor d'r. Het was dat ik 'n berichtje erover tegenkwam bij 'n gemeenschappelijke kennis dat ik er achter kwam. En tuurlijk wil ik haar dan ook even 'n hart onder de riem steken.
[...]
Maar goed, ik ben al weg, kritiek op de TO mag hier niet.Ik vind 't oprecht rot voor d'r. Het was dat ik 'n berichtje erover tegenkwam bij 'n gemeenschappelijke kennis dat ik er achter kwam. En tuurlijk wil ik haar dan ook even 'n hart onder de riem steken.