Foto goedkeuren facebook

12-10-2013 12:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Een tijdje geleden heb ik op facebook de functie ingeschakeld dat ik een foto waarin ik getagd ben eerst moet goedkeuren voordat deze op mijn profile verschijnt.

Vandaag ben ik door een vriend getagd in een foto. Maar ik zie nergens waar ik deze foto moet goedkeuren zodat hij op mijn profile te zien is. Weet iemand hier meer over?
Iemand?
Dat had ik ook. Je moet dan op de foto zelf klikken en dan staat daaronder ergens dat je hem wilt weergeven op je tijdlijn, daar moet je op klikken
Dat heb ik ook ingeschakeld en als iemand mij tagt dan staat bij de meldingen dus dat wereldbolletje dat iemand mij wil taggen en ik toestemming moet geven en daar klik je dan op
Ik gebruik de app dus ik weet niet of dat anders is dan de website?
quote:fjordson schreef op 12 oktober 2013 @ 12:31:

Dat had ik ook. Je moet dan op de foto zelf klikken en dan staat daaronder ergens dat je hem wilt weergeven op je tijdlijn, daar moet je op klikkenAls ik op de foto zelf klik, kan ik deze alleen maar leuk vinden, delen of reageren.... ik zie verder nergens waar ik kan goedkeuren??
quote:amperbroekies schreef op 12 oktober 2013 @ 12:33:

Dat heb ik ook ingeschakeld en als iemand mij tagt dan staat bij de meldingen dus dat wereldbolletje dat iemand mij wil taggen en ik toestemming moet geven en daar klik je dan opHoelang duurt het voordat je zo een melding krijgt? De foto is er al 2 uur geleden opgezet...
Heh gek. Ik had t tussen dat rijtje staan! Maar toen had ik wel net dat goedkeuren uitgezet op fb, misschien dat ik het daarom zag. Misschien kan je het even uitzetten en dan weer aan? Heeft die vriend van jou t niet uitgezet?
Op je eigen profiel, boven je laatste post staat een link, tenminste bij mij...
Wat Jochebed zegt. Tijdlijn controle o.i.d.
Ik doe het ook altijd via dat wereldbolletje.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven