Gamer chicks!

21-11-2011 02:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon uit nieuwsgierigheid! Zitten hier ook meiden die gek zijn op video games zoals ik? Ik ben er zo gek op dat ik mijn beroep ervan ga maken.. Kom eigenlijk weinig meiden/vrouwen tegen die er ook van houden. Er zitten voor de rest ook geen meisjes in mijn klas.. Dus leek me leuk om te weten of ze hier wel zijn?! Ben benieuwd!
Meisjes in je klas?

Ik ben bang dat je hier verkeerd zit.

De gemiddelde leeftijd is hier 30+, niet bepaald meisjes dus.

Volgens mij wel wat gamers.

Je hebt trouwens 2x hetzelfde topic geopend. Vraag even aan de Mod in het Modtopic of ze er een wil sluiten.
Video games? Ietwat ouderwetsche uitdrukking. Maar goed, ja ik game. Vooral HOG's en strategygames. Ook speel ik wel eens wat op de Wii, XBox, 3Ds en de PS. Die staan allemaal thuis. Heerlijk tijdverdrijf.

Vanavond de nieuwste Zelda!
ik vind games ook wel leuk, maar ben niet heel fanatiek. Hoewel, als ik een nieuw spel heb kan ik er wel een flinke tijd mee bezig zijn, maar online modes en dan nachten aaneen spelen zijn niet zo aan mij besteed; ik heb ook nog een gezin en een baan draaiende te houden.

Leuk dat je er je beroep van gaat maken, succes tussen de jongens!
Ben een fanatieke gamer geweest nu alleen nog maar casual. Check eens www.female-gamers.nl dat is een leuke site voor gamende vrouwen / meiden !
Life is a fairytale told by an idiot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven