Gebruikershandleiding MP4 speler van Intertoys.

31-03-2012 23:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft deze MP4 speler.

Nu is ze de handleiding kwijt.

Is hier iemand die hem nog wel heeft? Ik heb al gegoogeld, maar kan hem online nergens vinden.

De reden dat we hem nodig zijn is het volgende.

Als ze hem nu aanzet, dan speelt hij de liedjes af in willekeurige volgorde, zij wil heel graag dat ze op alfabetische volgorde worden afgespeeld. Zodat ze makkelijker nummers kan opzoeken die ze op dat moment graag wil horen.

Help?
.
anoniem_48558 wijzigde dit bericht op 31-03-2012 23:33
Reden: even een foutje rechtgezet.
% gewijzigd
Die Intertoys dingen zijn merkloze uitgaves van andere spelers. In dit geval waarschijnlijk de Onda Vx878. Hier de handleiding (uiteraard) in het engels, maar daar moeten jullie wel uitkomen! Mochten er problemen zijn gewoon zoeken op Onda Vx878. Heel Google staat er vol mee tot instructie filmpjes op YouTube.
Dankjewel Tijntje. Dit is inderdaad dezelfde MP4 speler.

Ik heb ook gevonden wat ik bedoel, maar de MP4 speler heeft schijnbaar een eigen wil.

Ik heb hem gezet op :op volgorde afspelen, maar hij speelt nog steeds in willekeurige volgorde af helaas...
Wat ook nog een mogelijkheid is, dat de liedjes geen track nummer hebben. Elk mp3tje heeft een zogeheten ID3 tag. Daarin staat de naam, artiest, album, tracknummer, composer etc etc. Als je losse liedjes download wil die informatie wel eens leeg zijn. De bestandsnaam van een liedje staat ook wel eens een tracknummer in, maar dat is eigenlijk meer voor de sier. MP3/4 spelers en je computer kijken naar die ID3 tag als je liedjes afspeelt. Met DIT simpele programmatje kan je zelf die tag aanpassen naar wens.

Hier zie je een voorbeeldje van dat programma.
O, nu even iets anders geprobeert en zo te zien werkt het. Ik heb de liedjes in mapjes opgeslagen en op een sd kaartje gezet, de oude liedjes eraf gehaald en nu speelt ie ze wel op volgorde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven