Gebruikershandleiding MP4 speler van Intertoys.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:30
Mijn dochter heeft deze MP4 speler.
Nu is ze de handleiding kwijt.
Is hier iemand die hem nog wel heeft? Ik heb al gegoogeld, maar kan hem online nergens vinden.
De reden dat we hem nodig zijn is het volgende.
Als ze hem nu aanzet, dan speelt hij de liedjes af in willekeurige volgorde, zij wil heel graag dat ze op alfabetische volgorde worden afgespeeld. Zodat ze makkelijker nummers kan opzoeken die ze op dat moment graag wil horen.
Help?
Nu is ze de handleiding kwijt.
Is hier iemand die hem nog wel heeft? Ik heb al gegoogeld, maar kan hem online nergens vinden.
De reden dat we hem nodig zijn is het volgende.
Als ze hem nu aanzet, dan speelt hij de liedjes af in willekeurige volgorde, zij wil heel graag dat ze op alfabetische volgorde worden afgespeeld. Zodat ze makkelijker nummers kan opzoeken die ze op dat moment graag wil horen.
Help?
zondag 1 april 2012 om 00:56
Die Intertoys dingen zijn merkloze uitgaves van andere spelers. In dit geval waarschijnlijk de Onda Vx878. Hier de handleiding (uiteraard) in het engels, maar daar moeten jullie wel uitkomen! Mochten er problemen zijn gewoon zoeken op Onda Vx878. Heel Google staat er vol mee tot instructie filmpjes op YouTube.
maandag 2 april 2012 om 16:00
maandag 2 april 2012 om 16:10
Wat ook nog een mogelijkheid is, dat de liedjes geen track nummer hebben. Elk mp3tje heeft een zogeheten ID3 tag. Daarin staat de naam, artiest, album, tracknummer, composer etc etc. Als je losse liedjes download wil die informatie wel eens leeg zijn. De bestandsnaam van een liedje staat ook wel eens een tracknummer in, maar dat is eigenlijk meer voor de sier. MP3/4 spelers en je computer kijken naar die ID3 tag als je liedjes afspeelt. Met DIT simpele programmatje kan je zelf die tag aanpassen naar wens.
Hier zie je een voorbeeldje van dat programma.
Hier zie je een voorbeeldje van dat programma.