Geen middle mouse button op mijn laptop.. Help!

03-04-2011 18:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een duur spel gekocht (black and white 2) en daarvoor moet ik een muis hebben met een wieltje.. Die heb ik dus niet op mijn laptop (vaio).. Hierdoor kan ik niet roteren, inzoomen en uitzoomen..

Beide muis knoppen tegelijk indrukken werkt niet. Page down ook niet..

Heeft iemand een idee? Kan ik die functie aan een andere knop linken? Zo ja, hoe?

Alvast bedankt!
Is het niet makkelijker om gewoon een nieuwe muis te kopen?

Edit: Heb je niet op het touchpad van je laptop een ''scrollpad' aan de rechterkant?
quote:Circulair schreef op 03 april 2011 @ 19:07:

Is het niet makkelijker om gewoon een nieuwe muis te kopen?

Waarschijnlijk wel, maar dit is de eerste keer in jaren laptop gebruik dat ik de normale muis mis..

Edit: Heb je niet op het touchpad van je laptop een ''scrollpad' aan de rechterkant?

Ja maar dat werkt helaas niet
Ik zou ook een laptopmuis (zijn wat kleiner en handzamer) kopen. Is voor sommige spellen echt fijner. Je denkt dat je snel klikt met je touchpad maar met muis gaat het toch fijner (vind ik dan) en je kan tenminste een wieltje gebruiken. Bij mij werkt overigens het scrollen wél voor zoomen. Kun je het niet ergens bij de instellingen wijzigen of is het echt kapot?
Nee hij is niet kapot. Het spel pakt hem gewoon helaas niet .. Ik moet er maar aan geloven denk ik..
Heb je ook bij de instellingen van het spel gekeken?
quote:lotte3500 schreef op 03 april 2011 @ 19:48:

Heb je ook bij de instellingen van het spel gekeken?Ja, daar staat linksom=z rechtsom=x.. maar over roteren staat er niets. Het werkt ook niet..
Kun je het niet via Windows instellen?

Dat je daar (in het Configuratiescherm) die scrollfunctie aan een of andere muisknoppen- of toetsencombinatie linkt. En dan het spel opstarten. Ik denk niet dat het werkt eigenlijk als je touchpad ook niet werkt, maar het valt te proberen.
touchpad is ook totaal niet bedoeld voor games. Kleine muis kost je ¤10 en je werkt er waarschijnlijk in BnW2 sneller mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven