Geen middle mouse button op mijn laptop.. Help!
zondag 3 april 2011 om 18:50
Ik heb een duur spel gekocht (black and white 2) en daarvoor moet ik een muis hebben met een wieltje.. Die heb ik dus niet op mijn laptop (vaio).. Hierdoor kan ik niet roteren, inzoomen en uitzoomen..
Beide muis knoppen tegelijk indrukken werkt niet. Page down ook niet..
Heeft iemand een idee? Kan ik die functie aan een andere knop linken? Zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
Beide muis knoppen tegelijk indrukken werkt niet. Page down ook niet..
Heeft iemand een idee? Kan ik die functie aan een andere knop linken? Zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
zondag 3 april 2011 om 19:11
quote:Circulair schreef op 03 april 2011 @ 19:07:
Is het niet makkelijker om gewoon een nieuwe muis te kopen?
Waarschijnlijk wel, maar dit is de eerste keer in jaren laptop gebruik dat ik de normale muis mis..
Edit: Heb je niet op het touchpad van je laptop een ''scrollpad' aan de rechterkant?
Ja maar dat werkt helaas niet
Is het niet makkelijker om gewoon een nieuwe muis te kopen?
Waarschijnlijk wel, maar dit is de eerste keer in jaren laptop gebruik dat ik de normale muis mis..
Edit: Heb je niet op het touchpad van je laptop een ''scrollpad' aan de rechterkant?
Ja maar dat werkt helaas niet
zondag 3 april 2011 om 19:32
Ik zou ook een laptopmuis (zijn wat kleiner en handzamer) kopen. Is voor sommige spellen echt fijner. Je denkt dat je snel klikt met je touchpad maar met muis gaat het toch fijner (vind ik dan) en je kan tenminste een wieltje gebruiken. Bij mij werkt overigens het scrollen wél voor zoomen. Kun je het niet ergens bij de instellingen wijzigen of is het echt kapot?
zondag 3 april 2011 om 20:38