Geluid camera bij Samsung galaxy ace ve

05-11-2012 20:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe je het geluid van de camera uit kunt zetten bij de Samsung ace ve (GT-S5839i) ?

Ik heb gegoogeld en zie dat mensen verwijzen naar instellingen - geluiden - stille stand

of bij instellingen camera, tweede tabblad, kopje geluid sluiter.

Maar dat laatste heeft de mobiel niet en als we het eerste proberen, maakt hij geen geluid meer .... maar wel bij het maken van een foto.

het belvolume staat uit,

het mediavolume ook

het systeemvolume ook.

Wie weet hoe het moet ?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Kan niet!

Ik heb dezelfde telefoon en er is echt geen optie voor te vinden.

Enige optie schijnt te zijn om je telefoon te 'rooten', maar ik heb geen idee wat dat is. Of een camera app downloaden..
Ooo, dan is het logisch dat ik het niet kan vinden.

Bij vriendin (maar die heeft andere samsung ace) maakt de camera geen geluid, maar ze heeft geen idee meer hoe dat gedaan is...

Jammer
Is het een Ace of een Ace plus of 2?

Want bij de Ace kun je het gewoon bij je camera-instellingen uitzetten. Bij de opvolgers weet ik het niet. Mijn nieuwere Samsung kan het ook niet meer. Ik las dat dat is om te voorkomen dat mensen stiekem foto's van anderen nemen.

Bij mij is het camerageluid trouwens wel uit als je het geluid van de telefoon helemaal uitzet.

Wat ook een optie is, is om een andere camera-app te gebruiken. Bijv. Camera Zoom. Daarbij kun je gewoon nog het geluid uitzetten.
Het is wel een gewone ace, maar volgens de verkoper is de ace- ve de 'geupdate' versie. En hierbij gaat het camera geluid niet weg, als je de telefoon op stil zet.
Dit schijnt ook te helpen:

https://play.google.com/s ... ils?id=Cam_P.SILENT&hl=nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven