Google account op 2 gsm's: namen veranderen automatisch
vrijdag 1 september 2023 om 20:06
Onze zoon (13) heeft net zijn eigen gsm en om hem wat te helpen met de mails die hij van school krijgt en met zijn agenda staat zijn Google account ook op mijn gsm. Hij heeft autisme, ADHD en DCD en gaat naar buitengewoon onderwijs, vandaar.
Nu heb ik het probleem dat, als hij een telefoonnummer dat ik ook staan heb op zijn gsm opslaat onder een andere naam, die naam bij mij ook verandert en omgekeerd. Dus het telefoonnummer van mijn man slaat hij op onder "papa" en dan staat mijn man zijn telefoonnummer in mijn gsm ook onder "papa". Verander ik het terug naar *naam man* dan staat in zijn gsm het nummer ook onder *naam man*.
Iemand een idee of er hier iets aan te doen valt?
Nu heb ik het probleem dat, als hij een telefoonnummer dat ik ook staan heb op zijn gsm opslaat onder een andere naam, die naam bij mij ook verandert en omgekeerd. Dus het telefoonnummer van mijn man slaat hij op onder "papa" en dan staat mijn man zijn telefoonnummer in mijn gsm ook onder "papa". Verander ik het terug naar *naam man* dan staat in zijn gsm het nummer ook onder *naam man*.
Iemand een idee of er hier iets aan te doen valt?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
vrijdag 1 september 2023 om 20:37
Hij heeft een andere Google account, da's juist het rare.
Mijn account is bvb aquake@gmail.com en zoons account is zoon@gmail.com (fictieve adressen).
Beide accounts (aquake en zoon) staan wel op mijn gsm.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
vrijdag 1 september 2023 om 20:48
vrijdag 1 september 2023 om 20:51
Hier kun je misschien het antwoord vinden:https://www.google.com/amp/s/nl.moyens. ... n/%3famp=1

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in