Google redirect virus... help?

05-04-2011 09:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me hierbij helpen?

Ik ben een ongelooflijke sukkel met alles wat met dit soort dingen te maken heeft, maar tot bovenstaande conclusie ben ik al wel gekomen (best een ding voor mijn doen ).

Bij alles wat ik google, word ik direct doorgelinkt naar sites waar ik niet niet NIET om gevraagd heb en ik heb nu dus geen idee wat te doen.

Het betaalde anti-viruspakket bij mijn provider heeft 'm dus niet gezien.

Ik moet zo heel even weg, maar als iemand ondertussen iets zinnigs hierover kan melden, heel graag!
Bij mij doet google het wel..
It's 5 o'clock somewhere
.
Ik heb dit ook, met periodes. Ik heb al van alles geprobeerd, heb helaas niet echtverstand van zaken.
.
Ga je er rechtstreeks heen? Of staat het bovenaan in de zoekresultaten? (want dat is typisch een manco van Google)

Verder vraag ik me af of je behalve de firewall van je provider wel een gewoon antivirus programma hebt? Want dat is dus echt wel nodig! En eventueel een programma tegen Malware en af en toe CCcleaner er overheen en je cookies en andere tijdelijke internetbestanden wissen helpt ook nog wel eens.

En firefox gebruiken inderdaad, die scant automatisch veel op virussen.
.
.
Je bent gehijacked.

Gebruik een andere browser, Chrome of Firefox om Hijackthis te downloaden.

Deze uitvoeren.

Je krijgt dan een hele lijst van programma's die via je IE explorer worden uitgevoerd.

Gebruik wederom internet om uit te zoeken welke hier niet thuis horen.

Deze aanvinken en laten verwijderen door Hijackthis.
,.
Ben er weer!

Sorry voor de late reactie, afspraak duurde langer dan verwacht.

Even bijlezen en kijken of ik eruit kom.

Bedankt voor jullie reacties trouwens!
.
.
@nerd_

Erg bedankt voor je uitgebreide reacties!

Ik ben inderdaad bang dat ik niet zo heel goed weet waar ik mee van doen heb en wat te doen en nu ook bang dat ik meer aanricht dan oplos.

Ik ga nog even met je laatste post aan de slag, anders gaat ie uit en laat ik er later iemand anders naar kijken.

Nog even een sukkelvraagje:

Moet ik mijn "eigen" veiligheidspakket uitschakelen voor het draaien van die programma's?

Voel me nu best sneu dat ik hier niks van begrijp.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven