GPS / Maps uitschakelen Samsung Galaxy Gio
woensdag 7 maart 2012 om 14:48
Hoi,
Kan iemand mij van advies voorzien?
Ik heb inmiddels een smartphone (samsung galaxy gio) gekocht, en natuurlijk heb ik gelezen dat smartphone's veel batterij verbruiken.
Maar... deze is dus echt binnen een dag al leeg!
Ik doe er op een dag niets anders mee dan bellen/sms/ woordfeud en whatsapp.
Is dat nou heel intensief?
Ik had gelezen dat het kan helpen als je Maps uitschakeld, maar kan iemand mij vertellen hoe?
Want ik ben al naar instellingen geweest, en probeer het daar bij applicaties uit te zetten, maar toch zie ik via mijn task killer dat hij steeds weer opstart..
Misschien heel dom, maar hier totaal geen ervaring!
Kan iemand mij van advies voorzien?
Ik heb inmiddels een smartphone (samsung galaxy gio) gekocht, en natuurlijk heb ik gelezen dat smartphone's veel batterij verbruiken.
Maar... deze is dus echt binnen een dag al leeg!
Ik doe er op een dag niets anders mee dan bellen/sms/ woordfeud en whatsapp.
Is dat nou heel intensief?
Ik had gelezen dat het kan helpen als je Maps uitschakeld, maar kan iemand mij vertellen hoe?
Want ik ben al naar instellingen geweest, en probeer het daar bij applicaties uit te zetten, maar toch zie ik via mijn task killer dat hij steeds weer opstart..
Misschien heel dom, maar hier totaal geen ervaring!
woensdag 7 maart 2012 om 15:34
Whatapp moet ook erg veel van je batterij vragen.
Ik heb een nokia smartfoon, had het erop gezet en binnen nog geen dag was batterij leeg, mobiel aan de oplader gelegd en ding wilde gewoon niet vol meer worden.
Ben gaan googlen erop en las dat er meer mensen waren met dit probleem, dat whatsapp je batterij leeg vreet.
Meteen dat whatsapp eraf gegooid en kon weer dagen lang met batterij doen.
Ik heb een nokia smartfoon, had het erop gezet en binnen nog geen dag was batterij leeg, mobiel aan de oplader gelegd en ding wilde gewoon niet vol meer worden.
Ben gaan googlen erop en las dat er meer mensen waren met dit probleem, dat whatsapp je batterij leeg vreet.
Meteen dat whatsapp eraf gegooid en kon weer dagen lang met batterij doen.