hacker live-mail

05-08-2011 23:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik heb een probleem met mijn Hotmail- (Live) account. De afgelopen maanden heeft een derde allerlei berichten naar mijn contactpersonen verstuurd, kortom gehacked. Hotmail heeft mijn account gedeeltelijk geblokkeerd : ik kan mijn berichten nog wel lezen maar een mail verzenden gaat niet meer. Daarvoor dien ik een code in te voeren en die coede kan ik via mijn gsm ontvangen.

Nu, ik heb geen internetverbinding op mijn gsm (ja, ik ben préhistorisch). Eerst heb ik dat geprobeerd: mijn gsm-nummer doorgegeven aan Hotmail maar ik ontvang geen enkele code (hoewel zij wel blijkbaar iets doorsturen want er gaat telkens geld af van mijn prepaidkaart).

Iemand met goed advies? hartelijk dank op voorhand.

grtz, Roosvicee
Wachtwoord wijzigen en je provider bellen
je weet heel zeker dat je je nummer aan hotmail hebt doorgegeven en niet aan de hacker?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank je Maja. Wachtwoord heb ik inmiddels gewijzigd maar provider bellen was nog niet in me opgekomen.
Rosanna hoe kan ik dat zeker weten? Ik mag hopen van niet. Het was een officiële tussenpagina van Hotmail met de mededeling dat men op de hoogte is van misbruik van mijn account en om verdere problemen te voorkomen diende ik een code in te typen. Er stond ook op dat men een kleine vergoeding vroeg om het door te sturen (en er gaat telkens 0.73 euro af) maar mijn probleem los ik daarmee niet op...
Dan maak je toch een nieuw emailadres??
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven