Hardloopapp voor Blackberry
vrijdag 25 november 2011 om 13:50
Hallo,
Misschien weten jullie wel een hardloopapp die werkt op de blackberry. Bij Adidas zegt hij dat deze niet geschikt is voor mijn device. Endomondo kan de store niet vinden. Bij die van Nike heb je een apart device nodig en Evy is niet meer te downloaden.
Wie weet er een andere?
Groetjes Patricia
Misschien weten jullie wel een hardloopapp die werkt op de blackberry. Bij Adidas zegt hij dat deze niet geschikt is voor mijn device. Endomondo kan de store niet vinden. Bij die van Nike heb je een apart device nodig en Evy is niet meer te downloaden.
Wie weet er een andere?
Groetjes Patricia
vrijdag 25 november 2011 om 14:41
Haal je nu niet twee dingen door elkaar?
Je hebt apps als mapmyrun en endomondo die met GPS bijhouden waar je bent en hoe hard je gaat.
En je hebt apps die een hardloopschema in zich hebben, daar krijg je te horen hoe lang je moet rennen en hoe lang je moet lopen en op welk tempo om je conditie op te bouwen.
Je hebt apps als mapmyrun en endomondo die met GPS bijhouden waar je bent en hoe hard je gaat.
En je hebt apps die een hardloopschema in zich hebben, daar krijg je te horen hoe lang je moet rennen en hoe lang je moet lopen en op welk tempo om je conditie op te bouwen.
vrijdag 25 november 2011 om 14:48
Dat zou best kunnen dat ik dingen door elkaar haal, ben echt een noop op dit gebied! Ik zoek denk ik de tweede, met een leuk muziekje erbij en iemand die vertelt hoe goed ik het wel niet doe Volgens mij heb ik er nu eentje (lessen per week)gevonden van een of andere dj, hij download alleen mega langzaam. Zoals het er nu uitziet weet ik over een paar uur of het is wat ik zoek:-)
vrijdag 25 november 2011 om 14:57
Als je muziek zoekt waarin iemand je vertelt wanneer je moet lopen, gewoon via mp3 dus, dan kun je ook even op dit forum zoeken naar het topic over Renate Wennermars. Daar staat volgens mij een link in waar je ze kunt downloaden, zo niet, post dan in dat topic even een berichtje, dan reageer ik wel even hoe je er dan aan kunt komen.