Hebben, hebben, hebben!

30-09-2010 21:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik struin elke dag alle sites af waarop je gratis producten kan aanvragen. De postbode zal wel denken! regelmatig wordt er weer iets in mijn brievenbus gepropt, pakjes kaugom, senseopads, proefmonsters, blauwe voetballen, theezakjes, vitaminepreparaten, condooms, spaarlampen enz enz.

Ben benieuwd of ik de enige! Of dat jullie ook lekker op zijn Hollands alles aanvragen!

En wat hebben jullie zoal mogen ontvangen?
Wat moet je met een blauwe voetbal?

Ik doe dit allemaal nooit, maar klinkt op zich wel grappig...de dingen die je echt zou gebruiken dan. Gaat er niet veel tijd in zitten?
Van mij mogen ze hun spul houden. De spam die je er daarna voor terug krijgt is me die paar dingetjes niet waard.
Nou ik denk zo´n 10 minuten per dag!

Als je kinderen hebt is een blauwe voetbal heel handig hoor!

Ik vergat ook nog de gratis lenzen, ideaal voor op vakantie als reserve setje!
[quote][message=7332823,noline]Zwup schreef op 30

spam valt wel mee, ik heb er gewoon een emailadres voor aangemaakt. En per post komt er alleen wat binnen als ze het product meesturen... en daar hebben we een papierbak voor!

quote:Zwup schreef op 30 september 2010 @ 21:22:

Van mij mogen ze hun spul houden. De spam die je er daarna voor terug krijgt is me die paar dingetjes niet waard.Oei nee inderdaad, ik wil echt nooit ergens online mijn adres/telefoonnummer e.d. invullen. Gegarandeerd spam voor het leven
quote:malibeba schreef op 30 september 2010 @ 21:25:

spam valt wel mee, ik heb er gewoon een emailadres voor aangemaakt. En per post komt er alleen wat binnen als ze het product meesturen... en daar hebben we een papierbak voor!

Maar je vult je adres toch in? Wie weet waar dat allemaal terecht komt?
Ja dat is waar! Zou dat kwaad kunnen? Ik heb tot nu toe niks raars meegemaakt. Sinds het bel me niet register krijg ik ook geen ongevraagde telefoontjes.

En we staan trouwens ook gewoon in het telefoonboek.
quote:indigoblue schreef op 30 september 2010 @ 21:30:

[...]

Maar je vult je adres toch in? Wie weet waar dat allemaal terecht komt?Precies, dat bedoel ik dus. En zelfs de KPN verkoopt je adres...dus waarom zouden deze bedrijven dat niet doen?
Voor mij geen gratis promozooi. Wat moet je met die meuk? Wil ook wel alles hebben, hebben, hebben, maar dan meer op 't gebied van leuke dingen voor in huis en stapels tv series op dvd.
ik doe het ook, maar dan wel met dingen die ik ook echt gebruik en waarvan ik ook wel enigszins vertrouw dat het qua spam goed komt.

Vind het ook wel handig, die monstertjes creme of shampoo. Ik neem ze altijd mee op kamp of korte tripjes, hoef ik geen hele fles shampoo mee te nemen.

Heb eigenlijk nooit spam in mn brievenbus en heb een extra email voor semi-te-vertrouwen dingen.
Ik vraag niet veel gratis aan wegens spam en alleen dingen die ik kan gebruiken. Heb laatst een gratis proef pakketje aangevraagd van Vichy Normaderm.
Hier ook geen behoefte aan gratis promozooi. Daar krijg je alleen maar ellende van in de vorm van extra spam en ongewenste telefoontjes. Nee dank u.
Quote elninjoo, 9 uur geleden

Voor mij geen gratis promozooi. Wat moet je met die meuk? Wil ook wel alles hebben, hebben, hebben, maar dan meer op 't gebied van leuke dingen voor in huis en stapels tv series op dvd

Dat valt bij mij ook onder meuk... Wat moet je ermee? Een keer gezien en het staat stof te vangen in de kast
quote:Lizzl schreef op 01 oktober 2010 @ 06:42:

Quote elninjoo, 9 uur geleden

Voor mij geen gratis promozooi. Wat moet je met die meuk? Wil ook wel alles hebben, hebben, hebben, maar dan meer op 't gebied van leuke dingen voor in huis en stapels tv series op dvd

Dat valt bij mij ook onder meuk... Wat moet je ermee? Een keer gezien en het staat stof te vangen in de kast Ik kijk die rustig vaker. En series die ik na 1 keer zat ben gooi ik op marktplaats. Zou ik met mn boeken ook ns moeten gaan doen eigenlijk.
Heb je misschien Grey's Anatomy seizoen 5 en 6 voor een zacht prijsje?
quote:elninjoo schreef op 01 oktober 2010 @ 07:08:

[...]

Ik kijk die rustig vaker. En series die ik na 1 keer zat ben gooi ik op marktplaats. Zou ik met mn boeken ook ns moeten gaan doen eigenlijk.Ik hou me aanbevolen voor de boeken en DVD's....Wat heb je allemaal in de uitverkoop?
Hihi, die heb ik zelf illegaal via MP aangeschaft als kopieversie en die wil ik nog niet kwijt. Heb wel inmiddels via die weg 'n adresje gevonden, waar 5 seizoenen (van series naar keuze) voor 40 euro te koop zijn. Als je je mailadres ff neerzet, dan mail ik je dat mailadres van de verkoper wel door.
.
Oh, dat vind ik wel interessant. Ik moet nog wel even een nieuw mailadres maken. Ik heb er 1 met mijn naam en voornaam dus dat is niet zo handig voor dit soort dingen.
*
Heb net 'n mailtje naar jullie verstuurd, maar van het hardloopsteradres kwam er 'n foutmelding terug. Klopt dat adres wel?
Thanks, Elninjoo!

Ik haal hier nu weer m'n emailadres weg, anders loopt 'ie vast vol met spam en andere zooi.
Excuseeeeej

weggehaald
okee, komt ie nog n keer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven