Help me!

08-06-2011 17:06 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb windows Vista op m'n laptop laten installeren, maar nu heb ik geen geluid meer op m'n laptop en kan ik ook geen films meer bekijken. Alsof dit niet genoeg is heb ik ook geen internet meer. M'n ZyAir Wireless LAN Card werkt niet meer.

Help wat moet ik doen.
O. Zeg dat dan.
Volgende keer geen windhoos of micro$oft bende meer kopen, scheelt een hoop gedoe;-)
.
Oooo, ooo, ooooo.....Blogger...die "idioot" heeft er idd geen verstand van......Vista beter en sneller dan XP? Jaaaaa, sure!

Vista is de grootste flop van Microsoft ooit!

Gewoon weer XP op je laptop installeren, ws zijn er dan geen driver problemen, en anders naar de supportpagina van je laptop... (maar dat is al gezegd)

Succes!
*Traantje wegpinkt, good old memories!*

.
.
Nee ik heb op dit moment alleen een partitie met Ubuntu, maar die is corrupt.

Ik heb nog wel een hele stapel met een stuk of 20 Windows 95 diskettes . Kijken of we dat nog een keer aan de praat krijgen.
.
quote:nerd_ schreef op 09 juni 2011 @ 22:56:

Hij nam dat hele stuk van wat ik zei, over Apparaatbeheer ook al over.

Had haar naar de status van de netwerkverbinding laten kijken, om de schade op te nemen.

Dan Vista eventueel naar een voorlopig bruikbare driver laten kijken, om dan vanaf Apparaatbeheer ´t net op te kunnen gaan, om een betere driver te laten zoeken, na eventueel die verbinding af te maken, of op te halen na downloaden.

Zijn lekker bezig, zo...

Had ik niet gelezen hoor.

Blogger is spoorloos.
quote:robelia schreef op 10 juni 2011 @ 15:12:

[...]

Had ik niet gelezen hoor.

Blogger is spoorloos.

Ik ben niet spoorloos, aangezien ik geen internet meer heb op m'n laptop moet ik steeds richting een internetcafe om op de site te komen.

@robelia

Ik heb een Compaq EVON2010v pp2150. Ik zal later even melden wat voor serie het is...

Compaq Evo N 1020V X80-73060 of

268621-001 of bedoel je deze

00045-165-631-595
ff druk geweest, ga er nu naar kijken, compaq is overgenomen door HP

Dit is die van jou :)

Zoals je ziet kan daar XP Home en XP Proffessional op.

Dan heb je hier de drivers

In apparaatbeheer kun je zien welke je nodig hebt.Samen komen we er wel uit. Toch.

Voor Internet heb je Driver-Network nodig.

Ik zou die van 20 juli 2004 nemen.

Als het niet goed werkt zul je toch weer xp erop moeten zetten

Wat een oudje is het :(De niueste netwerkdriver.
anoniem_126943 wijzigde dit bericht op 11-06-2011 01:12
Reden: Verbetering
% gewijzigd
In een internetcafe is het ook wel gezellig

Ik weet dat compaq in 2004/2005 een recovery cd leverde bij de laptop. Als je die nog hebt is het zo gefixed. Soms staat de recovery op de HD zelf.
.
Nerd je bent niet aardig, Ik ben applicatieprogrameur, en heb al wel 1000 computers gemaakt. Ik heb een internetbedrijf en werk voor mezelf. In mijn vrije tijd help ik andere mensen met computerproblemen. Ik heb verstand van computer, naar het zich laat aanzien ben jij een echte nerd. Heb dat hele verhaal van jou niet gelezen en van Xionz evenmin.

Ik trek me hier terug, Blogger kan mijn mailadres wel achterhalen.
@robelia

Ik heb ze gedownload en ik ga ze thuis uitproberen of 't (ge)lukt (is)!

Je hoort van me
@robelia

Niet gelukt!

Ik krijg de volgende opmerking:

Dit besturingssysteem wordt niet ondersteunt door deze software. The process was either aborted or no diskette was found.

ps. Zoals ik al zei, had een XP besturingsysteem op m'n laptop en iemand bij wie ik deze liet repareren heeft Vista geïnstalleerd omdat deze beter en sneller zou zijn.
De enige manier om dit op te lossen is een schone installatie met windows XP. Als je nog een Oem cd hebt liggen is dat niet zo moeilijk. Je moet je systeem dus downgraden.

Ik zou er niet aan beginnen. Voor minder dan 200 euro heb je een goede laptop van een paar jaar oud.

Misschien is er bij jou in de buurt nog wel een te vinden.

Heb er hier ook nog 1 staan et windows 7 die een klant heeft laten staan na reparatie. Het is een Acer aspire 5100 die loopt als een zonnetje. Daar zou ik de eigenaar even voor moeten bellen.

Normaal gesproken repareer ik geen oude laptops...

"Zoals ik al zei, had een XP besturingsysteem op m'n laptop en iemand bij wie ik deze liet repareren heeft Vista geïnstalleerd omdat deze beter en sneller zou zijn."

Dat is ook wel zo maar op de site van HP kun je zien dat deze laptop Vista niet ondersteunt.
D'r was best wat voor Windows 3.11 te zeggen...

*beschouwt zich als echte nerd omdat ze nog DOS-commando's kan geven*
@robelia

Ik denk ook dat ik aan een nieuwe laptop toe ben, want ik wordt schijt ziek van deze oudje. Ik koop gewoon eentje waar garantie bij zit, want goedkoop is altijd Duurkoop zoals ze zeggen.

Verder wil ik je heel hartelijk bedanken voor alle gedane moeite en voor alle hulp die u mij heeft geboden over de afgelopen dagen.
quote:robelia schreef op 11 juni 2011 @ 18:20:

Nerd je bent niet aardig, Ik ben applicatieprogrameur, en heb al wel 1000 computers gemaakt. Ik heb een internetbedrijf en werk voor mezelf. In mijn vrije tijd help ik andere mensen met computerproblemen. Ik heb verstand van computer, naar het zich laat aanzien ben jij een echte nerd. Heb dat hele verhaal van jou niet gelezen en van Xionz evenmin.

Ik trek me hier terug, Blogger kan mijn mailadres wel achterhalen.

Ten eerste kan je je eigen beroep niet spellen, en voor een programmeur is het wel handig als je niet zoveel tikfouten maakt.

En hoezo heb je mijn bericht niet gelezen? Je post kwam direct na die van mij, en toen voorspelde ik al dat je mijn link zou kopiëren, wat je dus ook hebt gedaan.
quote:robelia schreef op 11 juni 2011 @ 22:14:

De enige manier om dit op te lossen is een schone installatie met windows XP. Als je nog een Oem cd hebt liggen is dat niet zo moeilijk. Je moet je systeem dus downgraden.

Ik zou er niet aan beginnen. Voor minder dan 200 euro heb je een goede laptop van een paar jaar oud.

Misschien is er bij jou in de buurt nog wel een te vinden.

Heb er hier ook nog 1 staan et windows 7 die een klant heeft laten staan na reparatie. Het is een Acer aspire 5100 die loopt als een zonnetje. Daar zou ik de eigenaar even voor moeten bellen.

Normaal gesproken repareer ik geen oude laptops...

"Zoals ik al zei, had een XP besturingsysteem op m'n laptop en iemand bij wie ik deze liet repareren heeft Vista geïnstalleerd omdat deze beter en sneller zou zijn."

Dat is ook wel zo maar op de site van HP kun je zien dat deze laptop Vista niet ondersteunt.

Jij zou er niet aan beginnen om een systeempje opnieuw te installeren? Kwestie van cdrommetje erin en een paar keer op enter slaan. Je komt over als een onkundige en luie 'IT'er' als je TO aanraadt om maar gewoon een andere laptop te kopen.

Voor de hand liggende oplossing was om wat beter te zoeken naar valide drivers of Ubuntu aanraden.
quote:XionZ schreef op 11 juni 2011 @ 22:39:

[...]

Jij zou er niet aan beginnen om een systeempje opnieuw te installeren? Kwestie van cdrommetje erin en een paar keer op enter slaan. Je komt over als een onkundige en luie 'IT'er' als je TO aanraadt om maar gewoon een andere laptop te kopen.

Voor de hand liggende oplossing was om wat beter te zoeken naar valide drivers of Ubuntu aanraden.

Ik kom zelden zulke sjagareinige mensen tegen.

Je bent een praatjesmaker. Ik ga jou mijn AMBI modules niet laten zien. Je bent het niet waard.

"Kwestie van cdrommetje erin en een paar keer op enter slaan. Je komt over als een onkundige en luie 'IT'er' als je TO aanraadt om maar gewoon een andere laptop te kopen."

Als je een kerel bent ga je even naar Blogger, desnoods op de fiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven