HELP wordbestand

21-10-2011 15:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

ik heb een groot probleem:(

ik ben vandaag verder gegaan aan een bestand waarmee ik gister begonnen was. ik ben vergeten tussendoor op de te slaan en ineens kwam er te staat dat word niet meer werkte, en sloot hij af...

ik ga snel naar het bestand en jawel hoor, alles wat ik vandaag gedaan heb ik weg!!

ik heb dit echt nodig en heb geen tijd genoeg om het opnieuw te maken:'(

is er nog iets dat ik kan doen??

ik had al gegoogeld en daar stond als je de optie automatisch opslaan aan had staan, je dit terug kon vinden. ik heb dit aan staan maar kan bij word (ook niet met een stappenplan van internet) dit bestand niet openen...

is er iemand die mij kan helpen??

of heb ik gewoon pech?:(
Ook wel eens gehad. Pech pech, dus je kunt opnieuw beginnen.

Troost: het gaat de tweede keer veel sneller. Je hebt het namelijk allemaal al een keer verzinnen. Dus vloek een paar keer en dan maar weer aan het tikken, he...

(en volgende keer tussendoor opslaan...)
Wat eten we vanavond?
Heb je word al helemaal afgesloten en opnieuw opgestart? Als het goed is zie je dan de 'herstelde bestanden' staan en kun je de meest recent opgeslagen versie kiezen.
Dan moet je word dus openen als programma, zonder direct een bestand te openen.
ik zie het bestand wel staan na lang zoeken, maar kan het niet openen?
Heb je al geprobeerd bij start -> zoeken en dan de bestandsnaam opgeven als zoekterm? dan krijg je een lijstje als het goed is, waaronder de autorecovery versie.

dus stel het bestand heet "bestandx" dan zoeken op bestandx, en kijken of je de autorecovery file ziet?
Ja heb ik ook al geprobeerd...

Naja ik geef het maar op.

Bedankt voor het meedenken!!
Waarom kan je het niet openen? Welke melding krijg je?
Kun je het ook niet openen in verkenner toevallig???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven