Het nieuwe forum: wat vinden we er van?

29-10-2014 12:57 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi! Het is nog wel superlangzaam, maar dat zal hopelijk te maken hebben met opstarten? Een beetje een dieselforumpje?

Fijn dat er een actieve topics overzicht terug is. Ook fijn dat je op de voorpagina kan zien wie als laatste in een topic gereageerd heeft! Ook het ontwerp vind ik mooi; wit, rustig, clean, volwassen. Geen roze Ik zie wel blokjes met zigzaglijntjes waar je niet al te lang naar moet kijken maar goed.



Wat vinden jullie?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Oei even wennen hoor! Veel ruimte tussen de posts en ook reclame tussendoor nu.

Beetje irritant.



Het hoofdscherm met de nieuwste topics per categorie vind ik dan wel weer een verbetering!
Alle reacties Link kopieren
't Is wel een beetje een forum voor slechtzienden geloof ik hè? Alles zo groot en wijd uit elkaar. Maar goed, zal wel kwestie van wennen zijn. De ava's zijn wel mooi zo.



Wahaay, kleurtje is gelukt, lekker onzinnige functie



Maarre, wat is het traaaaaaag?!
Ik vind al die reclames tussen de reacties erg vervelend
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog steeds niks. Er is ook weinig verschil met gister. Nog steeds veels te wit, teveel ruimte tussen de berichten en die rotreclame tussen de berichten die je wilt lezen door. Niet eens verwerkt naar de zijkanten zoals eerst het geval was. Het oude forum vond ik ook overzichtelijker, zeker wat de onderwerpen betreft.



Never change a winning team. Maar blijkbaar willen ze toch weer verandering en betekend dat dus blijkbaar in dit geval achteruitgang. Balen, balen en nog eens balen.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedere verandering betekent een verbetering, dat is me inmiddels wel duidelijk.
verba volant, scripta manent.
Nee nee nee vooralsnog vind ik het helemaal niks..
Alle reacties Link kopieren
Als ik een nieuw venster open staat daar mijn oude bericht nog, ook niet echt handig. Dan klik ik op "plaats je reactie" en dan krijg ik een foutmelding. Ik snap er geen jota van.
verba volant, scripta manent.
Niet iedere verandering is een verbetering.
Geen paginanummers echt waardeloos op mobiel.
Alle reacties Link kopieren
Hoe het er uit ziet zal me worst zijn, ik wil mijn functies terug (huilsmiley):



=Ik wil de laatste reactie kunnen lezen als ik met mijn muis over het topic ga op de homepage, mede daardoor bepaal ik of ik een topic wil openen

=Ik wil kunnen loepen, mijzelf en anderen, en dan niet alleen de topics maar vooral de bijdragen.

=Ik wil meer pagina's nieuwe topics - met pijler erbij vermeld.

=Ik wil smileys kunnen gebruiken en snelheid (hoewel deze wel snel opgelost zal worden).



Ja, veel van wat ik wil maar die dingen storen mij meer dan de lay-out, daar wen ik vanzelf wel aan.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Kan wel janken.
Mooi en traaaaaaag
quote:sabrina73 schreef op 30 oktober 2014 @ 16:32:

Mooi en traaaaaaagYes! Hij (Don Qui-quote) doet het weel! Heellijk!
Onoverzichtelijk zo zonder duidelijke kleurscheiding tussen de reacties en quotes.



Verder kan ik mijzelf niet loepen om 'n linkje te maken naar mijn reacties zodat ik dat kan opslaan. Mijn oude link werkt niet meer op dit forum.



Verder is 't retetraag, maar goed, dat zal wellicht aan opstartproblemen te wijten zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me terechtgekomen in het ziekenhuis van de forums...



Ik vind de bedoeling ok (strak enzo) maar bij de uitwerking is er toch ergens iets mis gegaan denk ik. Te wit, te veel witruimtes tussen de reacties (ik kan 2 reacties lezen in 1 venster??), en dan heb ik het nog niet over de reclame tussendoor gehad. Wtf?
Wat bloediritant zeg om steeds het hele topic door te moeten scrollen om op de laatste pagina te komen.. Tenminste via mobiel want de paginanummers ontbreken.
Ik weet niet of ik hier wel aan kan wennen.

Iedere verandering is nog geen verbetering zo blijkt.
offtopic: de reclames kunnen worden vermeden door gebruik van Firefox icm Adblocker
Vandale ik kan niet citeren, maar je kan gewoon loepen hoor! Gewoon naar iemand z'n profiel gaan en zie je direct waar diegene gereageerd heeft etc.



Op mobiel is daar een ander appje voor of zo? Mijn app doet het niet. Heb hem al opnieuw gedownload, maar niks.
Veel minder overzichtelijk, waar is de lijst die rechts stond met "nieuwe topics"?

Waarom kan je niet meer je topic even controleren voordat je het plaatst??

Ik heb slechte ogen, voor mij is het te wit. Jammer, ik vind het een grote achteruitgang!!
Deze ' verbetering '. Is voor mij een goede reden om nu maar eens het forum links te laten liggen. Na 13 jaar. K vind het wel jammer maar ik heb er geen lol meer in.....
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 30 oktober 2014 @ 16:32:

Hoe het er uit ziet zal me worst zijn, ik wil mijn functies terug (huilsmiley):



=Ik wil de laatste reactie kunnen lezen als ik met mijn muis over het topic ga op de homepage, mede daardoor bepaal ik of ik een topic wil openen

=Ik wil kunnen loepen, mijzelf en anderen, en dan niet alleen de topics maar vooral de bijdragen.

=Ik wil meer pagina's nieuwe topics - met pijler erbij vermeld.

=Ik wil smileys kunnen gebruiken en snelheid (hoewel deze wel snel opgelost zal worden).



Ja, veel van wat ik wil maar die dingen storen mij meer dan de lay-out, daar wen ik vanzelf wel aan.Nee, niet een stukje van de laatste reactie; de eerste zinnen van de OP! Dat zegt imo veel meer over de inhoud van een topic.
Zeg maar Spijker.
Kut
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de stijl prima en fris. Wel vind ik de usability (in ieder geval via smart phone) ver onder de maat.
I choose happy!
Ah verdomme, hoopte dat met shut-down van afgelopen nacht & dag de problemen werden opgelost. Niks blijkt minder waar. Nog precies hetzelfde als gister en mobiel kom ik zelfs niet meer op het forum. Te veel banners en reclame?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven