Het op internet gevonden spelfouten topic!
dinsdag 11 augustus 2009 om 18:45
Het is echt ongelooflijk wat sommige mensen van woorden weten te maken.
Een d of dt her en der vergeten kan gebeuren, maar soms kom je de meest briljante spelvormen tegen van woorden, die de moeite van het delen waard zijn
Soms zó fout geschreven dat je echt 3x moet kijken voor je ziet wat er staat!
Dus: kom je wat tegen op internet (Marktplaats en de reacties bij Telegraaf bijvoorbeeld doen het erg goed), plemp ze dan hier neer en laat ons verbazen!
Mijn vondsten van vandaag op Marktplaats:
Mooie bruine leren jas met een kapision.
Leuk transperant koltruite met gebruide kol, en mouwen!
Maat 38
Erg leuk op een witten broek.
Leuk rokje van Only maat 40.
Met een patico eronder zodat ie een beetje als een ballon rokje valt.
Een d of dt her en der vergeten kan gebeuren, maar soms kom je de meest briljante spelvormen tegen van woorden, die de moeite van het delen waard zijn
Soms zó fout geschreven dat je echt 3x moet kijken voor je ziet wat er staat!
Dus: kom je wat tegen op internet (Marktplaats en de reacties bij Telegraaf bijvoorbeeld doen het erg goed), plemp ze dan hier neer en laat ons verbazen!
Mijn vondsten van vandaag op Marktplaats:
Mooie bruine leren jas met een kapision.
Leuk transperant koltruite met gebruide kol, en mouwen!
Maat 38
Erg leuk op een witten broek.
Leuk rokje van Only maat 40.
Met een patico eronder zodat ie een beetje als een ballon rokje valt.
woensdag 12 augustus 2009 om 09:51
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 09:46:
HOI IK GEZZZELIGE AMSTERDAMSE SCHOONMAAKSTER KOM BIJ UW SCHOONMAKEN UW WONING OF KANTOOR
HET LIEFST IN TUSSEN DE VAARTEN OF OMGEVING
ZET JE/UW EEN BAKKIE KOFFIE DAN BESPREKEN WE HET EEN EN ANDER
PS;;; IK DOE GEEN VERHUIZINGEN DAT WIL ZEGGEN ALLES VAN DE ENNE KANT EN DE VOLGENDE WEEK WEER ALLES NAAR DE ANDERE KANT TERUG ZETTEN
TOT LAAAATTTTERZo'n schreeuwerd wil je toch niet in je huis hebben? Ga er vanuit dat ze ook in hoofdletters praat.
HOI IK GEZZZELIGE AMSTERDAMSE SCHOONMAAKSTER KOM BIJ UW SCHOONMAKEN UW WONING OF KANTOOR
PS;;; IK DOE GEEN VERHUIZINGEN DAT WIL ZEGGEN ALLES VAN DE ENNE KANT EN DE VOLGENDE WEEK WEER ALLES NAAR DE ANDERE KANT TERUG ZETTEN
TOT LAAAATTTTERZo'n schreeuwerd wil je toch niet in je huis hebben? Ga er vanuit dat ze ook in hoofdletters praat.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 12 augustus 2009 om 09:55
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 09:46:
TOT LAAAATTTTER Ik hoor haar hier helemaal schreeuwen en ik woon niet eens in de buurt van Amsterdam.
TOT LAAAATTTTER Ik hoor haar hier helemaal schreeuwen en ik woon niet eens in de buurt van Amsterdam.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
woensdag 12 augustus 2009 om 09:57
woensdag 12 augustus 2009 om 09:58
mooie heren viets van het merk sparta
hooj ik ben dewy ik heb een mooie sparta fiets maar ik heb een nieuwe fiets gekogt en ik wiil me eigen verkopen en het is mooie fiets iknen er zelf altijt op naar school geweest en ik er 150 euro vooer of120 maar hget is een mooie friendelijke groet dewy en er mag 20 euro af voor een nieuwe binen bant met vriendelijke groed dewy
Dus de ene keer is het viets en de andere keer fiets
hooj ik ben dewy ik heb een mooie sparta fiets maar ik heb een nieuwe fiets gekogt en ik wiil me eigen verkopen en het is mooie fiets iknen er zelf altijt op naar school geweest en ik er 150 euro vooer of120 maar hget is een mooie friendelijke groet dewy en er mag 20 euro af voor een nieuwe binen bant met vriendelijke groed dewy
Dus de ene keer is het viets en de andere keer fiets
woensdag 12 augustus 2009 om 10:00
Oh, wat vreselijk allemaal! Ik snap echt niet dat je zoveel fouten kunt maken.
heel mooie beeltje met blaad gouwd en tin viser op rost
is echt heel fijn gemaak u zouw het in het echt moeten zien hele mooie detals neusje baartje schupen van vis ripen teenen en vinges ech heel mooie gemaak viser staat op een hee mooie steen rost u mag thuis komenkijken kijk ook mijn andere advertentie's
is echt heel fijn gemaak u zouw het in het echt moeten zien hele mooie detals neusje baartje schupen van vis ripen teenen en vinges ech heel mooie gemaak viser staat op een hee mooie steen rost u mag thuis komenkijken kijk ook mijn andere advertentie's
woensdag 12 augustus 2009 om 10:08
LADYKANT is het mooiste woord van dit topic !
Weliswaar niet van het internet, maar ik moet 'm toch even kwijt:
In de lift van onze flat hing een mededeling van de VVE:
"Voor de garage gebruikers
op 5 augustus word er een alarm installatie in de parkeer garage geplaats
er kunnen auto's moeten worden verplaats"
Een geïrriteerde bewoner heeft er een vertaling in correct Nederlands ondergehangen. Daar heeft de VVE op geschreven:
"bedweter".
Ongelooflijk...
Bij een slagerij in de buurt staat al heel lang op het reclamebord voor de deur : "gepeneerde snitsels"
Weliswaar niet van het internet, maar ik moet 'm toch even kwijt:
In de lift van onze flat hing een mededeling van de VVE:
"Voor de garage gebruikers
op 5 augustus word er een alarm installatie in de parkeer garage geplaats
er kunnen auto's moeten worden verplaats"
Een geïrriteerde bewoner heeft er een vertaling in correct Nederlands ondergehangen. Daar heeft de VVE op geschreven:
"bedweter".
Ongelooflijk...
Bij een slagerij in de buurt staat al heel lang op het reclamebord voor de deur : "gepeneerde snitsels"
woensdag 12 augustus 2009 om 10:22
quote:Pinkwin schreef op 12 augustus 2009 @ 10:00:
is echt heel fijn gemaak u zouw het in het echt moeten zien hele mooie detals neusje baartje schupen van vis ripen teenen en vinges ech heel mooie gemaak viser staat op een hee mooie steen rost u mag thuis komenkijken kijk ook mijn andere advertentie's Visser op rots!! Duurde even voor het kwartje viel hoor
is echt heel fijn gemaak u zouw het in het echt moeten zien hele mooie detals neusje baartje schupen van vis ripen teenen en vinges ech heel mooie gemaak viser staat op een hee mooie steen rost u mag thuis komenkijken kijk ook mijn andere advertentie's Visser op rots!! Duurde even voor het kwartje viel hoor
woensdag 12 augustus 2009 om 10:27
woensdag 12 augustus 2009 om 10:41
quote:Mibb schreef op 12 augustus 2009 @ 10:41:
MP: Klijne klusen in huis
hallo ik ben jerry
heeft u een klus laminaat legen lamp ophangen
schilderen ........
diversen klusjes
kasten in mekaar zetten beden
hulp met sjouwen verhuizen
bel me grust Mijn vooroordeel: goede klussers kunnen niet spellen. Dus voor klusjes zou ik deze wel vertrouwen.
MP: Klijne klusen in huis
hallo ik ben jerry
heeft u een klus laminaat legen lamp ophangen
schilderen ........
diversen klusjes
kasten in mekaar zetten beden
hulp met sjouwen verhuizen
bel me grust Mijn vooroordeel: goede klussers kunnen niet spellen. Dus voor klusjes zou ik deze wel vertrouwen.
You can do whatever you want - no one cares.