Het topic 'de hondenwandelwagen'

16-10-2013 12:50 13 berichten
Ik kan dit topic niet openen. Als ik daar op klik krijg ik deze melding, bij andere topics niet.

Zijn er meer die dit hebben?

Gevaar: malware gedetecteerd.

Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op forum.viva.nl geblokkeerd.

Er is inhoud van www.faunalandwebwinkel.nl, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als je deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat je Mac met malware wordt geïnfecteerd.

Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal, financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt. Meer informatie
Ik ben nu heel nieuwsgierig wat die faunalandwebwinkel is, maar ik ga er niet op klikken natuurlijk. Heeft iemand (TO?) een link naar deze webwinkel gepost soms in dat topic?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Er is een plaatje geplakt van een hondenwandelwagen en jouw antivirus reageert nogal hijgerig denk ik.
Ja, hier ook. Melding van Google Chrome.
Mijne reageert ook.
Oke dan ga ik gewoon verder klikken 'op eigen risico' , ik heb sinds een weekje google chrome dus moet nog wennen. Had geen idee hoe serieus ik die waarschuwing moest nemen.
Dus als ik hier dat plaatje plak kun je je eigen topic niet meer in
Hondenwandelwagens
Dank je wel voor je vraag, we waren net op zoek naar het plaatje dat op dat topic een virusmelding gaf Nu jij de website noemde heb ik het desbetreffend plaatje gevonden en verwijderd.

Als het goed is krijg je de melding nu niet meer bij het openen van dit topic.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Ik kreeg helemaal geen virusmelding
Ik ook niet. Ik had wel een reactie geplaatst, maar die is ook weg, begrijp ik?
Ja die was van dat faunaland met die hond als zeehond
quote:ElleMichelle schreef op 16 oktober 2013 @ 13:46:

Ik kreeg helemaal geen virusmelding Kun je mooi dat virus in de wandelwagen meenemen om te winkelen
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven