Het weer op mijn bureaublad
woensdag 30 maart 2011 om 18:36
Ik heb een nieuwe laptop, helemaal leuk. Alleen... op m'n oude stond op het bureaublad automatisch het weer in de regio. Heb ik nooit iets voor gedaan, het was er gewoon. Volgens mij is zoiets een rss feed, heb ik ook al op gegoogeld, gevonden en ingesteld, maar ik zie het dus nergens.
Op m'n oude had ik ook een venstertje waarin de foto's die ik op m'n laptop had automatisch langskwamen. Weet niet of dat merkgebonden is (heb nu een ander merk) maar zou het wel leuk vinden om weer terug te krijgen.
Weet iemand hoe ik dit soort feeds weer op m'n bureaublad krijg?
Op m'n oude had ik ook een venstertje waarin de foto's die ik op m'n laptop had automatisch langskwamen. Weet niet of dat merkgebonden is (heb nu een ander merk) maar zou het wel leuk vinden om weer terug te krijgen.
Weet iemand hoe ik dit soort feeds weer op m'n bureaublad krijg?
woensdag 30 maart 2011 om 18:52
Ik heb 'm ook, via programma op laptop. Maar als ik op "meer gadgets" klik krijg ik deze link:
http://windows.microsoft. ... loads/personalize/gadgets
Denk dat je 'm daar wel tussen kunt vinden. Succes!
Edit: dit gaat alleen over het weer, dat van die foto's ken ik niet.
http://windows.microsoft. ... loads/personalize/gadgets
Denk dat je 'm daar wel tussen kunt vinden. Succes!
Edit: dit gaat alleen over het weer, dat van die foto's ken ik niet.
anoniem_123018 wijzigde dit bericht op 30-03-2011 18:55
Reden: kleine toevoeging
Reden: kleine toevoeging
% gewijzigd
woensdag 30 maart 2011 om 19:33
woensdag 30 maart 2011 om 19:54
Jaaaa, het is gelukt! Heb even wat beter gelezen en het was echt simpeler dan poepen. Gewoon rechtermuisknop op bureaublad en dan gadgets toevoegen. Ik zat dus veel te moeilijk te doen, kon veel makkelijker!
Fotoshow is ook heel makkelijk, je kunt gewoon een diashow uit je eigen afbeeldingen laten langskomen.
Dank allemaal!
Fotoshow is ook heel makkelijk, je kunt gewoon een diashow uit je eigen afbeeldingen laten langskomen.
Dank allemaal!