Het weer op mijn bureaublad

30-03-2011 18:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe laptop, helemaal leuk. Alleen... op m'n oude stond op het bureaublad automatisch het weer in de regio. Heb ik nooit iets voor gedaan, het was er gewoon. Volgens mij is zoiets een rss feed, heb ik ook al op gegoogeld, gevonden en ingesteld, maar ik zie het dus nergens.

Op m'n oude had ik ook een venstertje waarin de foto's die ik op m'n laptop had automatisch langskwamen. Weet niet of dat merkgebonden is (heb nu een ander merk) maar zou het wel leuk vinden om weer terug te krijgen.

Weet iemand hoe ik dit soort feeds weer op m'n bureaublad krijg?
Welk systeem zit er op deze laptop en de vorige? Vista, Windows 7, Windows Starter?
Is het misschien een programmaatje dat pas in werking treed als je je computer opnieuw opstart?
Ik heb 'm ook, via programma op laptop. Maar als ik op "meer gadgets" klik krijg ik deze link:

http://windows.microsoft. ... loads/personalize/gadgets

Denk dat je 'm daar wel tussen kunt vinden. Succes!

Edit: dit gaat alleen over het weer, dat van die foto's ken ik niet.
anoniem_123018 wijzigde dit bericht op 30-03-2011 18:55
Reden: kleine toevoeging
% gewijzigd
Ben ik de enige die dacht dat je schimmel (het weer) in je bureaublad (als in meubelstuk) had zitten?
quote:Botervliegje schreef op 30 maart 2011 @ 19:22:

Ben ik de enige die dacht dat je schimmel (het weer) in je bureaublad (als in meubelstuk) had zitten? Ja, zo kun je het ook lezen!
quote:Botervliegje schreef op 30 maart 2011 @ 19:22:

Ben ik de enige die dacht dat je schimmel (het weer) in je bureaublad (als in meubelstuk) had zitten?

Eh, nee, ik dacht dat het ging om schimmel op het blad van het bureau...

Pas bij nog eens nadenken vatte ik m
Ik heb windows 7 en het weer staat onder gadgets op je bureaublad met de rechter muisknop.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Djeez, ik ben wel kampioen in het openen van onduidelijke openingspostings. Had laatst al dat ik vroeg naar een vouwdinges en iedereen dacht dat ik op zoek was naar een vrouwdinges .

Ik heb Windows 7, ik ga sowieso even bij de link van mamaria kijken!
Op de vorige laptop zat trouwens vista.
Ik heb zowel buienradar als het weer van Windows zelf. Buienradar kun je downloaden op hun site. Beiden zijn handig voor mensen die veel fietsen!
De link was verhelderend, heb een programmaatje gedownload maar ik zie dus nog steeds niks.

Kan iemand in z'n glazen bol kijken om te zien wat ik fout doe?
Jaaaa, het is gelukt! Heb even wat beter gelezen en het was echt simpeler dan poepen. Gewoon rechtermuisknop op bureaublad en dan gadgets toevoegen. Ik zat dus veel te moeilijk te doen, kon veel makkelijker!

Fotoshow is ook heel makkelijk, je kunt gewoon een diashow uit je eigen afbeeldingen laten langskomen.

Dank allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven