Hoeveel uur per dag spendeer jij op Viva?

26-07-2021 23:40 25 berichten
Ik zei het gisteren ook in het obesitas-epidemie topic, dat ik niet snapte hoe iedereen alle reacties kan lezen omdat er binnen een halve dag minstens 5 pagina's bijkomen.. Hoeveel uur besteed jij per dag aan het forum? Ik zelf tegenwoordig toch wel een uur of 2/3.. Eigenlijk vind ik het veel te veel (in combinatie met mijn studie) maar ergens heb ik toch een soort drang om alle reacties onder een interessant topic te lezen.

ik zit ... per dag op het Viva forum

Totaal aantal stemmen: 82

minder dan 1 uur (40%)
2-4 uur (51%)
meer dan 4 uur (9%)
Alle reacties Link kopieren
Veel minder dan vroeger. Sinds de leegloop hier is het een stuk minder vermakelijk. En dat topic waar jij het over hebt vermijd ik nadat ik de eerste OP heb gelezen. Bij die TO weet je al welke richting zo'n topic op gaat en daar heb ik geen zin meer in.
Alle reacties Link kopieren
Eens met de 1e 2 zinnen ⬆️
Alle reacties Link kopieren
Ligt echt aan de tijd die ik heb; 's morgens vroeg komt het meeste voor.

Topics die ik niet leuk (meer) vind neem ik niet verder door. Vaak is er persoonlijk gericht gehakketak op het einde van een topic en slechts een klein percentage van de lezers zal dit interessant genoeg vinden.

"Nieuw" maakt de grootste kans op mijn aandacht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Minder dan een uur.
Maar ik hoef nooit heel veel topics bij te lezen.
Wanneer een topic lang loopt , gaat het vaak jiet meer over de OP of wordt vaak hetzelfde alsmaar herhaald in andere bewoordingen.
Dus ik gooi topics dan uit mijn "gereageerd" lijst
Alle reacties Link kopieren
Te veel, ik heb vannacht zelfs over het viva forum gedroomd :-$ Ik had een tuinhuisje in mijn tuin staan en die was beklad met graffiti met leuzen zoals 'viva moet blijven'

Dus mijn dromen lopen wat dat betreft ook nog achter ;-D

Maar ontopic: ik pak gedurende de dag heel vaak het forum erbij als ik me verveel of ergens op sta te wachten. Of zoals nu, om te kijken of er leuke nieuwe topics bij zijn gekomen.

Ik lees vooral nieuwe topics, als het een onderwerp is dat ik interessant vind volg ik het soms wat langer maar gedurende de dag ben ik voornamelijk bezig met de pagina verversen voor nieuwe topics. Ben wel een vaste meelezer op lang doorlopende topics zoals de gierige acties of marktplaats ergenissen.

Ik denk al met al dat ik wel aan de 2 uur kom, en dat vind ik best veel.
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Minder dan een uur, sinds een tijdje. Er is weinig meer te lezen vind ik. De topics waarin ik las lees ik eigenlijk ook amper nog.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
27-07-2021 01:25
Veel minder dan vroeger. Sinds de leegloop hier is het een stuk minder vermakelijk. En dat topic waar jij het over hebt vermijd ik nadat ik de eerste OP heb gelezen. Bij die TO weet je al welke richting zo'n topic op gaat en daar heb ik geen zin meer in.
Zelfde hier. Vooral dat laatste.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit meer op een ander, nieuw forum.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
27-07-2021 08:38
Ik zit meer op een ander, nieuw forum.
Hier hetzelfde.

Al zit ik op beiden veel. Maargoed ik heb ook te veel tijd :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Raspberrysmoothie schreef:
27-07-2021 07:17
Te veel, ik heb vannacht zelfs over het viva forum gedroomd :-$ Ik had een tuinhuisje in mijn tuin staan en die was beklad met graffiti met leuzen zoals 'viva moet blijven'
:rofl: :rofl:
Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
27-07-2021 01:25
Veel minder dan vroeger. Sinds de leegloop hier is het een stuk minder vermakelijk.
Dit

‘Gij zult staffen en modereren’

Hierdoor is het wat mij betreft onmeunig saai geworden met als gevolg dat ‘beschaafd venijn’ welig tiert. Nog saaier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sinds het thuiswerken wat meer. Beetje lezen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Van dagen gewoon helemaal niet tot gemiddeld een uur per dag tot dagen dat ik niet zo veel kan en dus afleiding nodig heb en dan zit ik er best wat uren op bij elkaar opgeteld. Het is vaak tussendoor, dus 10 minuten hier en dan later weer een half uurtje.


Bij een poll per week kan ik het beter gokken denk ik.
:-D
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
27-07-2021 09:26
Dit

‘Gij zult staffen en modereren’

Hierdoor is het wat mij betreft onmeunig saai geworden met als gevolg dat ‘beschaafd venijn’ welig tiert. Nog saaier.

Dit! en nu weer dat topic over wat je wel of niet over BN'ers mag/ moet kunnen schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Heel wisselend. Soms een fase een paar uur per dag wel, dat je tussen alle bezigheden door telkens even checkt en bijleest.

Nu toevallig een fase waarin ik minder lees. Soms wat vaste topics, hier en daar iets wat me aanspreekt. Maar geen discussies volgen, die kosten het meeste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
27-07-2021 09:26
Dit

‘Gij zult staffen en modereren’

Hierdoor is het wat mij betreft onmeunig saai geworden met als gevolg dat ‘beschaafd venijn’ welig tiert. Nog saaier.
Klopt. Maar het forum waar ik naar uitgeweken was is ook saai!
Veel minder dan vroeger . Het is saai .En ik loop hier al meer dan 15 jaar.
Kortom, saai, saaier, saaist. Of dat ooit nog beter wordt vraag ik mij af.
vivapimpelmees schreef:
27-07-2021 11:07
Klopt. Maar het forum waar ik naar uitgeweken was is ook saai!
Wat is er dan nog over? Jammer.
Zo te zien gaat de leegloop door.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
27-07-2021 11:07
Klopt. Maar het forum waar ik naar uitgeweken was is ook saai!
Het is overal een beetje saai. Komkommertijd?
Ik vind het op Via nog wel leuk iig.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
27-07-2021 11:07
Klopt. Maar het forum waar ik naar uitgeweken was is ook saai!
Dat vind ik dus ook, dus ik geef het de tijd even, hang nog steeds het meeste hier rond.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga van uren per dag naar weken helemaal niet. En het geklaag dat het hier saai is, is wel zo'n beetje van alle tijden.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
ik mis de optie: tussen de 1 en 2 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven