hotmail prioriteit en overig in postvak in. GRR!

23-05-2017 02:47 42 berichten
Zojuist heeft mijn hotmail zichzelf aangepast. Mijn postvak in bestaat nu uit twee onderdelen, namelijk prioriteit en overig. Hierdoor wordt het geheel enorm onoverzichtelijk en rommelig. Ik mocht mijn mening geven, wat ik dus gedaan heb, maar kan ik dit ook wegkrijgen? Ik vind het enorm lastig.
Alle reacties Link kopieren
Roos_85 schreef:
25-05-2017 10:06
Ik heb dat ook, vind het juist geweldig! Mails van bijv buzzers of viva komen in de overige map terecht en mails van therapeuten, vrienden en familie komen in de prioriteiten map. Ik zweer erbij!
Hier stond echt alles door elkaar, dat was super irritant. En ik zie gewoon liever alles in een oogopslag, normaal krijg je de folders toch ook niet in een andere brievenbus dan je gewone post?
Alle reacties Link kopieren
Lilla schreef:
23-05-2017 04:16
Ergens rechts staat Filter. Als je daarop klikt heb je de optie postvak IN met prioriteit weergeven. Die staat aangevinkt, maar kan je uitzetten, dat loste bij mij t probleem op. Succes!
Thanks !!! Ik had er ook last van, vond het heel onoverzichtelijk worden. En het is nu opgelost !
Alle reacties Link kopieren
Bij elke feedback heb ik ze verzocht gewoon de oude hotmail terug te gebruiken en ze eens aan de gebruiker willen vragen wat ze willen en niet wat hun ontwerpers kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
sueann schreef:
24-05-2017 21:42
Ja, bedankt, wat een opluchting. Filter kon ik niet vinden, maar door ernaar te zoeken kwam ik via Instellingen op die vreselijke prioriteit-optie. Als je chaos wil veroorzaken, moet bij anderen hun persoonlijke ordening even overhoop halen. Ik heb nu veel meer openstaande berichten of complete reeksen die niet eerder opgemerkt waren door die ongevraagde bemoeienis.
(...)

Edit: was bij mij niet per vandaag maar al veel eerder. Het is nu een zootje op de diverse accounts. Dus ook aan Windows een bedankje, maar niet heus.
.

En ik ben weer mails kwijt. Misschien door het opdelen over 2 in-mappen en weer terug in 1 in-map. Misschien doordat ik niet elke dag op de loer lig om meesluipers te betrappen als ik een overodig geworden mail verwijder. Het heeft me niets moois gebracht, die overgang van hotmail naar outlook.
Alle reacties Link kopieren
Roos_85 schreef:
25-05-2017 10:06
Ik heb dat ook, vind het juist geweldig! Mails van bijv buzzers of viva komen in de overige map terecht en mails van therapeuten, vrienden en familie komen in de prioriteiten map. Ik zweer erbij!
Begiijp ik niets van. Je gaat toch niet aan iemand anders vragen om voor jou te bepalen wat er prioriteit heeft?

Bovendien kan je al zo lang bepalen dat inkomende Viva-mail in de daarvoor aangemaakte Viva-map komt en inkomende buzzers in de buzzers-map.
Alle reacties Link kopieren
:worship:

Vivaforum, het antwoord is al gegeven voordat je de vraag had bedacht !

:kiss:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er juist blij mee :) In een opslag alleen maar de belangrijke mails...
Alle reacties Link kopieren
Ik haal dit topic even omhoog want ik heb ineens in hotmail dat de berichten gegroepeerd worden. Ik heb het opgezocht maar met dat tandwieltje en 'opties' kom ik er absoluut niet uit. Ik heb de functie mèèr opties niet (gevonden)
Heeft iemand voor mij dè tip hoe ik het eenvoudig kan uitschakelen? Ik vind het zo ontzettend vervelend, ik heb er niet om gevraagd, dus ik wil dit niet!
Dank als iemand het antwoord weet.
via tandwieltje >, opties >, indeling> Postvak In met prioriteit - dan berichten niet sorteren aanvinken.
Alle reacties Link kopieren
Zie Index, dus waar je staat als je de hotmail-sessie start. Linksboven staat Postvak IN en op de zelfde regel staat boven de kolom met tijdsvermeldingen Filter v
Als je op het v'tje klikt, verschijnt er een keuzelijstje met onderaan Postvak IN en iets over die prioriteiten. Dat is een aan/uitschakelaar. Als hij aan staat, klik je hem uit. Als hij uit staat, klik je hem aan.
Alle reacties Link kopieren
Dank HZZ en Sueann maar mijn vraag sloeg niet op die prioriteiten maar op het groeperen van berichten. Ineens staat alles van 'n contactpersoon en de reacties van mij bij elkaar gegroepeerd en ik vind dat niet nodig. Dat van die prioriteit had ik al gevonden en dat staat dus uit dankzij de uitleg hier.
Niemand anders last van dit of weet iemand hoe ik het kan uitschakelen. Wederom mijn dank alvast.
Ooow. Ok daar heb ik (gelukkig) geen last van. Maar zag net wel onder de 'filter ' de optie staan : Weergeven als.
Kun je kiezen tussen berichten of gesprekken.
Bij mij staat berichten aangevinkt.
Misschien is dat het?
Alle reacties Link kopieren
O, fout gelezen, sorry.
't Is wel een waarschuwing, waarschijnlijk komt iedereen aan de beurt, zoals met die prioriteiten.
Wat zijn die gesprekken verschrikkelijk. Dat hadden we toen hotmail naar outlook overgezet was. Je kon adresseren wat je wou, het systeem bepaalde hoe de boel aan elkaar geplakt werd. En natuurlijk had je dat niet altijd direct door.
Alle reacties Link kopieren
horenzienenzwijgen schreef:
23-06-2017 11:55
Ooow. Ok daar heb ik (gelukkig) geen last van. Maar zag net wel onder de 'filter ' de optie staan : Weergeven als.
Kun je kiezen tussen berichten of gesprekken.
Bij mij staat berichten aangevinkt.
Misschien is dat het?
Wauw als dit de oplossing is ben ik je zeer dankbaar want bij mij stond idd gesprekken aangevinkt. Ik ben heel benieuwd wat ik heb vandaag een paar mails verzonden waar ik een antwoord op zal krijgen dus....
Ik laat het nog weten als het gelukt is igg bedankt :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Gelukt... :-D en ook de oudere berichten staan nu allemaal goed en niet meer gegroepeerd. Soms is het Vivaforum heel handig en zijn er zeer behulpzame gebruikers dank dank dank :yes: :rose:
Mooi!
Fijn dat je het even doorgeeft dat het werkt.
En graag gedaan. Ik weet hoe irritant het is als het niet werkt zoals je wilt.
Vaak een kwestie van maar 1 vinkje. Maar waar?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip! Direct uitgezet.
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven