hotmail verwijderen van laptop

26-01-2021 12:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien voor de meesten een hele domme vraag, maar ik wil een hotmail account verwijderen uit outlook
1: hoe doe ik dat
2: blijft het account dan wel op mijn telefoon en ipad staan?

Ik heb gegoogled, ik moet naar bestand, maar verder kom ik eigenlijk niet, de optie die google aangeeft, kan ik niet aanklikken
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Bij outlook > bestand > accountsinstellingen.

En dan je hotmail account er uit halen. Appeltje eitje.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik geprobeerd, hij geeft aan:

Het primaire account kan pas worden verwijderd als dit het enige account in het profiel is. U moet eerst alle andere Exchange-accounts verwijderen voordat u het primaire account kunt verwijderen

Geen idee wat of hoe ik dit moet doen
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen hebben outlook, ik hoef hun mails niet te lezen, maar staat wel op mijn laptop. Dus die wil ik eraf. Ze kunnen hun eigen mail wel lezen op jun telefoon of ipad
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
dropsleutel schreef:
26-01-2021 12:48
Heb ik geprobeerd, hij geeft aan:

Het primaire account kan pas worden verwijderd als dit het enige account in het profiel is. U moet eerst alle andere Exchange-accounts verwijderen voordat u het primaire account kunt verwijderen

Geen idee wat of hoe ik dit moet doen

Je kan een van de andere accounts je primaire account maken en dan je hotmail account verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
dropsleutel schreef:
26-01-2021 12:50
Mijn kinderen hebben outlook, ik hoef hun mails niet te lezen, maar staat wel op mijn laptop. Dus die wil ik eraf. Ze kunnen hun eigen mail wel lezen op jun telefoon of ipad

Kunnen je kinderen je even helpen? Zij zijn hier vaak heel handig mee :) (En ze hebben er zelf ook belang bij!!)
Alle reacties Link kopieren
Zij komen er ook niet uit. Eén account is verwijderd maar die andere lukt gewoon echt niet vanwege de hierboven beschreven melding. Deze primair maken lukt niet, want deze kun je niet aanklikken (lichtgrijs)
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
dropsleutel schreef:
26-01-2021 12:58
Zij komen er ook niet uit. Eén account is verwijderd maar die andere lukt gewoon echt niet vanwege de hierboven beschreven melding. Deze primair maken lukt niet, want deze kun je niet aanklikken (lichtgrijs)

Zijn er nog andere account die je wel kan aanklikken en dat je die primair maakt? Het is wat lastig helpen omdat ik het scherm nu niet ziet :D
Alle reacties Link kopieren
Het kan wezen dat je dat account niet kunt weghalen omdat je ingelogd bent met dat account op Windows.
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
26-01-2021 13:05
Het kan wezen dat je dat account niet kunt weghalen omdat je ingelogd bent met dat account op Windows.

Goeie!
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
26-01-2021 13:05
Het kan wezen dat je dat account niet kunt weghalen omdat je ingelogd bent met dat account op Windows.
Dat zou zo maar kunnen, dat zal met mijn eigen account zijn, hoe kan ik dit veranderen?
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Gewoon alle accounts wissen en opnieuw beginnen:

Configuratiescherm > Mail (MS outlook) > Profielen weergeven > verwijderen.

Daarna voeg je Hotmail van jezelf weer toe.
Alle reacties Link kopieren
Nova66 schreef:
26-01-2021 13:50
Gewoon alle accounts wissen en opnieuw beginnen:

Configuratiescherm > Mail (MS outlook) > Profielen weergeven > verwijderen.

Daarna voeg je Hotmail van jezelf weer toe.
Gedaan en gelukt :yes: , bedankt allemaal voor het meedenken :worship:
het is zoals het is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven