Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 10 mei 2017 @ 21:38:

Kan je dat plaatje hier neerzetten? dan kan ik even kijken.



Wederom bedankt, ook voor de avatar.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
mmm zie nu dat die hoek onderin niet mooi is. Ga er een andere keer mee verder! Geen idee of ik het echt veel beter ga krijgen dan dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Enn! Hij is prima zo hoor, ben er erg blij mee.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Mooi Iebs! 😁
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik meen me te herinneren dat sommigen hier bewegende plaatjes als avatar hadden (knipperlichtjes met kerst en zo). Heb ik dat fout gezien, ligt het aan het nieuwe forum dat het niet meer kan, of is een.gif bestand daarvoor gewoon niet goed genoeg? Weet iemand dat?
nelicquele schreef:
31-05-2017 09:14
Ik meen me te herinneren dat sommigen hier bewegende plaatjes als avatar hadden (knipperlichtjes met kerst en zo). Heb ik dat fout gezien, ligt het aan het nieuwe forum dat het niet meer kan, of is een.gif bestand daarvoor gewoon niet goed genoeg? Weet iemand dat?
Dat kwam ik ook vragen. Ik zie best veel mensen met .gif als ava. Als ik dat probeer wordt de .gif automatisch omgezet naar .jpg. Hoe??
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het ook niet meer voor elkaar, ben bang dat 'fijne nieuwe forum' er ook voor heeft gezorgd dat er niet meer geglitterd en 'gegift' kan worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag : hoe kan ik plaatjes plakken? Met mijn oude avatar deed ik wel, maar nu ben ik vergeten hoe het moet.
flexibel schreef:
02-08-2017 11:11
Ik heb een vraag : hoe kan ik plaatjes plakken? Met mijn oude avatar deed ik wel, maar nu ben ik vergeten hoe het moet.
dan moet je eerst weer 200 posts op het nieuwe forum hebben. Erg vervelend maar ja
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
02-08-2017 11:17
dan moet je eerst weer 200 posts op het nieuwe forum hebben. Erg vervelend maar ja
Ik heb er 209, hoe kan ik nu plakken?
dan zou er in het reageervakje een knopje moeten staan met daarop een bergje (naast de smileyknop). Hier klik je op, je zet het adreslinkje ertussen en dan zou het moeten werken
Alle reacties Link kopieren
Mis
Alle reacties Link kopieren
Lemoos deze had je:
Afbeelding

Dit is de zoekterm op Google voor het plaatje:
hippy skippy hert red

Deze komt van Google
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
@Kia

Zie je dat ik een ava van jou heb maar dat de glitters niet bewegen? Ik snap er niets van, bij jou gebeurt dit wel en als ik plaats niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zie hier een gifje van 90-90 bewegen Afbeelding
Kijk naar mijn ava en het doet he-le-maal niets
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
gifje 70-70
Afbeelding
Doet niets
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Blij dat ie het niet doet op je ava, da's stik irritant!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
26-09-2017 20:29
Blij dat ie het niet doet op je ava, da's stik irritant!
Sjeez van nature vreselijke vrolijkerd die je er bent!

Ik heb deze alleen geplaatst om iets duidelijk te maken. Mods geattendeerd en klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-09-2017 20:18
gifje 70-70
Afbeelding
Doet niets
Mijn vallende sneeuwvlokken doen het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh en gezellig om je weer eens te spreken!
Ik hoop dat het naar omstandigheden goed gaat. :redrose:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-06-2017 22:33
Ik krijg het ook niet meer voor elkaar, ben bang dat 'fijne nieuwe forum' er ook voor heeft gezorgd dat er niet meer geglitterd en 'gegift' kan worden.
Ik was nog wel zo gehecht aan mijn glitterende ava. :( Jammer.
Alle reacties Link kopieren
wat raar dat de glittertjes van Kia het dan wel doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb zelfs de ava van Kia geprobeerd op mijn profiel. Geen glitters, best gek
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien is het een oud forum - nieuw forum dingetje? Ik concludeer eruit dat ik niet moet wisselen van ava, dan ben ik mijn knipoog kwijt misschien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven