Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-12-2017 17:25
Sinds het nieuwe forum worden avatars automatisch geschaald bij het uploaden. Een animated GIF (wat nodig is voor de glitters) kan niet geschaald worden. Tenminste, het kan wel, maar de animatie verdwijnt dan. Ergo: glitters niet meer mogelijk. Weinig aan te doen ben ik bang.
Dank!

Helder, vandaar dat er zo standaard gereageerd werd op mijn vragen. En wellicht daarom tracht de juunmod met een verzoek om een plakplaatje van een kerstmuts, mijn weggezakte enthousiasme (vanaf start nieuwe forum) te doen herleven. Maar een ding is voor mij het belangrijkst: Blijkbaar is de waarheid dus echt heel erg lastig om te vertellen.

Ter info quote uit Napraat:
Enn schreef:
22-12-2017 23:07
Dan zal het hen de moeite niet waard zijn, geen idee.
Ik doe alleen een Heintje Davids als dit gerealiseerd wordt en ava's weer goed zichtbaar zijn. Dan maak ik ook weer een openingspost met alle belangrijke zaken over het hoe, wat, waar die bij dit forum passen inzake ava's en plaatjes plakken . Ben blij dat ik hiermee gewacht heb gezien het werk etc. Maar ik vind het dubbel en dwars de moeite waard als zaken hier wel op orde zijn. Ik houd namelijk van beeld/plaatjes :-D


Voor nu:
Bij deze is dit topic dus officieel om zeep geholpen en ik zal ze dan maar voor zijn:

Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 22-12-2017 23:12
54.98% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeetje dit is toch idioot. Jaar na jaar leuke glitter ava's en nu kan het niet meer? Wat een ontzettend K*tgedoe zeg. :@
Bedankt Enn voor alle moeite die je gedaan hebt voor die leuke plaatjes :lips:
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Inkie Enn. Dank je wel voor alle werk, moeite en geduld! Ik baal als een niet glitterende stekker dat ik mijn mooie feestvleugeltjes die jij (zo creatief en met 'mij' voor ogen ) voor me maakte niet meer aan kan trekken. Dikke merci ook voor drie jaar helpen met uoploaden. Eens digibeet, eh dan word je nooit een Enn :$
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle voorgaande glitters, Enn! :lips:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
22-12-2017 22:25
Dank!

Helder, vandaar dat er zo standaard gereageerd werd op mijn vragen. En wellicht daarom tracht de juunmod met een verzoek om een plakplaatje van een kerstmuts, mijn weggezakte enthousiasme (vanaf start nieuwe forum) te doen herleven. Maar een ding is voor mij het belangrijkst: Blijkbaar is de waarheid dus echt heel erg lastig om te vertellen.

Ter info quote uit Napraat:




Voor nu:
Bij deze is dit topic dus officieel om zeep geholpen en ik zal ze dan maar voor zijn:

Afbeelding
Nou nee hoor, de juun houdt oprecht van glitteravatars en hoopte dat het zou werken.
Ik ga overigens navraag doen bij de CM of het klopt wat RikM zegt.
JuniorModeratorViva schreef:
22-12-2017 23:41
Nou nee hoor, de juun houdt oprecht van glitteravatars en hoopte dat het zou werken.
Ik ga overigens navraag doen bij de CM of het klopt wat RikM zegt.
De cm zou toch gaan navragen? Wat was haar antwoord dan?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
22-12-2017 23:52
De cm zou toch gaan navragen? Wat was haar antwoord dan?
Ik heb daar nog geen antwoord op gekregen. Zodra ik meer weet, meld ik het.
JuniorModeratorViva schreef:
22-12-2017 23:59
Ik heb daar nog geen antwoord op gekregen. Zodra ik meer weet, meld ik het.
Wel ironie, een community manager met als opleiding communicatiekunde en dan niet communiceren. Zelfs niet met het eigen personeel.
Alle reacties Link kopieren
Dit
Is
Echt
Heel
Stom

Enn, ik hoop dat het gefixt wordt. Tot die tijd: :kneel: voor al die mooie ava's.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mijn hele kerst is verpest. Voor mij hoeft het allemaal niet meer. Dank Enn voor je jarenlange glitterende inzet :'(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
JuniorModeratorViva schreef:
22-12-2017 23:41
Nou nee hoor, de juun houdt oprecht van glitteravatars en hoopte dat het zou werken.
Ik ga overigens navraag doen bij de CM of het klopt wat RikM zegt.
Het klopt zeker weten want ik heb het even getest voordat ik met mijn bewering kwam. Alle avatars worden, ongeacht het formaat, op maat en vierkant gesneden. Dat is op zich gebruikelijk, want zo voorkom je dat mensen hele grote afbeeldingen gebruiken waardoor de pagina's een eeuwigheid duren om te laden. Het nadeel is alleen dat animaties daarmee verdwijnen.

Een oplossing kan zijn om het zo te maken dat avatars alleen op maat gesneden worden als ze TE GROOT zijn. Afbeeldingen die in exact de juiste maat worden geupload kunnen ongemoeid worden doorgezet, en dan kun je dus wél avatars met animatie hebben.
Ik denk alleen, om heel eerlijk te zijn, dat dit iets te hoog gegrepen is voor de TD, gezien de vele problemen die er zijn met dit forum, dus misschien moeten we daar maar niet op hopen. Ik wilde het toch even melden, voor het geval ze er wel iets mee kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Welke maat dan? Als ik de precieze pixel/format maat heb dan is het geen probleem, ik zet zelfs gifjes zo om. Of bedoel je nu dat alleen een TD dit kan doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Enn
Ik doelde op aanpassingen die de TD in de software moet doen. Wij kunnen er als gebruikers op dit moment niets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Aha Ok! Thanks!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen, samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten. Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe. Maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je.
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:35
3.72% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een mooie verrassende OP!
Alle reacties Link kopieren
Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Slotje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven