Huawei Ascend G510, is het wat?
donderdag 19 juni 2014 om 18:34
Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die ervaring hebben met deze telefoon en zo ja, of deze dan positief en negatief zijn.
Ik het nu een ouder model samsung galaxy mini geloof ik en daar kan ik verder weinig mee. Bij spelletjes die je gratis kun downlaoden zoals de bakery of farmer spelletjes valt hij steeds terug naar het bureaublad. Enorm irritant dus. En dit gebeurt continu om de 3 minuten ofzo. Nu wil ik dus graag een andere telefoon gaan kopen maar wel eentje waar ik deze problemen niet mee ga hebben. Geld voor een dure telefoon heb ik niet en een goedkoop abo heb ik al.
Iemand? Alvast bedankt!
Ik het nu een ouder model samsung galaxy mini geloof ik en daar kan ik verder weinig mee. Bij spelletjes die je gratis kun downlaoden zoals de bakery of farmer spelletjes valt hij steeds terug naar het bureaublad. Enorm irritant dus. En dit gebeurt continu om de 3 minuten ofzo. Nu wil ik dus graag een andere telefoon gaan kopen maar wel eentje waar ik deze problemen niet mee ga hebben. Geld voor een dure telefoon heb ik niet en een goedkoop abo heb ik al.
Iemand? Alvast bedankt!
donderdag 19 juni 2014 om 19:17
Wil je per sé een frontcamera?
Anders kan je voor 19 eu minder beter de Acer liquid Z4 kopen.
http://tweakers.net/price ... ;371068;377372/categorie/
Anders kan je voor 19 eu minder beter de Acer liquid Z4 kopen.
http://tweakers.net/price ... ;371068;377372/categorie/
Zo erg is het nou ook weer niet
donderdag 19 juni 2014 om 19:26
Kijk ook eens naar de motorola moto g. Kost rond de 170 euro en krijgt hele goede recensies. Google maar eens! Ik heb die Huawei-telefoons in de winkel bekeken en vond ze er persoonlijk een beetje plastic uitzien. Ze zijn niet duur, dat is dan wel weer een voordeel. Maar ik heb nu de motorola en ben er erg blij mee!
donderdag 19 juni 2014 om 19:37
Volgens mij (ben van de week voor mijn dochter van 13 op zoek geweest) is het wel een aardige telefoon in de goedkope-telefoons-serie. Als je niet teveel eisen stelt dan. Mijn dochter krijgt de Samsung Galaxy Ace 3, valt in dezelfde klasse. Voordeel van de Ace is dat ie op 4G kan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 24 juni 2014 om 10:31