Huawei Ascend G510, is het wat?

19-06-2014 18:34 10 berichten
Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die ervaring hebben met deze telefoon en zo ja, of deze dan positief en negatief zijn.

Ik het nu een ouder model samsung galaxy mini geloof ik en daar kan ik verder weinig mee. Bij spelletjes die je gratis kun downlaoden zoals de bakery of farmer spelletjes valt hij steeds terug naar het bureaublad. Enorm irritant dus. En dit gebeurt continu om de 3 minuten ofzo. Nu wil ik dus graag een andere telefoon gaan kopen maar wel eentje waar ik deze problemen niet mee ga hebben. Geld voor een dure telefoon heb ik niet en een goedkoop abo heb ik al.

Iemand? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wil je per sé een frontcamera?

Anders kan je voor 19 eu minder beter de Acer liquid Z4 kopen.

http://tweakers.net/price ... ;371068;377372/categorie/
Zo erg is het nou ook weer niet
Nee
Kijk ook eens naar de motorola moto g. Kost rond de 170 euro en krijgt hele goede recensies. Google maar eens! Ik heb die Huawei-telefoons in de winkel bekeken en vond ze er persoonlijk een beetje plastic uitzien. Ze zijn niet duur, dat is dan wel weer een voordeel. Maar ik heb nu de motorola en ben er erg blij mee!
Volgens mij (ben van de week voor mijn dochter van 13 op zoek geweest) is het wel een aardige telefoon in de goedkope-telefoons-serie. Als je niet teveel eisen stelt dan. Mijn dochter krijgt de Samsung Galaxy Ace 3, valt in dezelfde klasse. Voordeel van de Ace is dat ie op 4G kan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Oke, handige site om te vergelijken hettieverzettie. Dankjewel! Ik kan dit zelf nooit zo goed vinden.

Wellicht een domme vraag, maar de processorsnelheid, wat merk ik voor verschil tussen 1.2 en 1,3 mhz?
Ik had een samsung ace 2 en ik ben na twee jaar overgestapt naar de huawei p6. Bevalt me tot nu toe prima!
Voor mijn werk heb ik een huawei (weet niet precies welke), maar wij zijn niet tevreden.

Het is idd erg plastic-achtig. Daarnaast is hij erg snel leeg. Als ik een paar telefoontjes heb gepleegd is hij al leeg
Ik heb dankzij de website die ik hier kreeg volop kunnen vergelijken en ik heb besloten te gaan voor de samsung galaxy trend plus.

Heel erg bedankt voor de reacties allemaal!
ah, dat is ook een leuk toestel inderdaad en niet zo duur! Ik heb er ook naar zitten kijken, maar wil geen samsung meer omdat ik mijn samsung galaxy 2 niet meer fijn vond. En ik wilde een telefoon met langere batterijduur.

veel plezier met je aankoop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven