Ik ben ingelogd als een ander
vrijdag 6 februari 2015 om 00:20
vrijdag 6 februari 2015 om 00:23
quote:doornroosje9 schreef op 06 februari 2015 @ 00:07:
Ik denk niet dat iemand de PB's kon lezen, MissI.
Dat kun je nou wel overal blijven roepen, maar ik weet zeker dat iemand wel onder mijn inlog mijn pb's heeft gelezen.
En ik geloof dus ook dat jij onder de inlog van een ander pb's hebt kunnen lezen, ook al roep je heel hard dat het niet zo was.
Ik denk niet dat iemand de PB's kon lezen, MissI.
Dat kun je nou wel overal blijven roepen, maar ik weet zeker dat iemand wel onder mijn inlog mijn pb's heeft gelezen.
En ik geloof dus ook dat jij onder de inlog van een ander pb's hebt kunnen lezen, ook al roep je heel hard dat het niet zo was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 6 februari 2015 om 00:29
vrijdag 6 februari 2015 om 00:30
quote:doornroosje9 schreef op 06 februari 2015 @ 00:29:
[...]
Huh, ik was niet eens ingelogd onder iemand anders haar nick.
Hoe kun jij dan zo stellig weten dat anderen geen pb's hebben gelezen?
Waar haal jij die zekerheid vandaan?
[...]
Huh, ik was niet eens ingelogd onder iemand anders haar nick.
Hoe kun jij dan zo stellig weten dat anderen geen pb's hebben gelezen?
Waar haal jij die zekerheid vandaan?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 6 februari 2015 om 00:31
vrijdag 6 februari 2015 om 01:14
quote:fruitmoes schreef op 06 februari 2015 @ 01:11:
Ik ben volgens mij niemand anders geweest, maar ik sta dan ook gewoon altijd ingelogd. Loggen jullie steeds uit? Wel echt klote dit!
Nee. Ik was zelfs aan het reageren op een topic. Opeens uitgelogd. Wil ik opnieuw inloggen, ben ik iemand anders. Ik log uit, probeer opnieuw. Alweer iemand anders. En dit heeft zich een paar accounts herhaald.
Edit: ben dus ook steeds ingelogd. En was hiervoor nog nooit per ongeluk uitgelogd.
Ik ben volgens mij niemand anders geweest, maar ik sta dan ook gewoon altijd ingelogd. Loggen jullie steeds uit? Wel echt klote dit!
Nee. Ik was zelfs aan het reageren op een topic. Opeens uitgelogd. Wil ik opnieuw inloggen, ben ik iemand anders. Ik log uit, probeer opnieuw. Alweer iemand anders. En dit heeft zich een paar accounts herhaald.
Edit: ben dus ook steeds ingelogd. En was hiervoor nog nooit per ongeluk uitgelogd.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 6 februari 2015 om 01:16
Ik ben volgens mij niemand anders geweest, maar ik sta dan ook gewoon altijd ingelogd. Loggen jullie steeds uit? Wel echt klote dit!Ik ben ook altijd ingelogd. Voor de veranderingen werd ik altijd precies na 24u uitgelogd en moest ik opnieuw inloggen. De laatste dagen werd ik niet meer uitgelogd, dus ik ben ook niemand anders geweest.
Ik ben volgens mij niemand anders geweest, maar ik sta dan ook gewoon altijd ingelogd. Loggen jullie steeds uit? Wel echt klote dit!Ik ben ook altijd ingelogd. Voor de veranderingen werd ik altijd precies na 24u uitgelogd en moest ik opnieuw inloggen. De laatste dagen werd ik niet meer uitgelogd, dus ik ben ook niemand anders geweest.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 6 februari 2015 om 06:17
Ik sta altijd ingelogd en log nooit uit, maar toen ik hier heen ging, moest ik opnieuw inloggen.
En daarna dat hele gezanik met andermans naam.
Ik sta altijd ingelogd en log nooit uit, maar toen ik hier heen ging, moest ik opnieuw inloggen.
En daarna dat hele gezanik met andermans naam.