Ik ben ingelogd als een ander
vrijdag 6 februari 2015 om 17:53
vrijdag 6 februari 2015 om 17:56
quote:OldWood schreef op 06 februari 2015 @ 17:52:
[...]
Je bent een schat, en ik hang hem boven mijn bed, ingelijst Ik houd niet van muizen maar Minniemouse is wel erg lief hoor. De enige muis waar ik niet gillend voor weg ren
[...]
Je bent een schat, en ik hang hem boven mijn bed, ingelijst Ik houd niet van muizen maar Minniemouse is wel erg lief hoor. De enige muis waar ik niet gillend voor weg ren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 6 februari 2015 om 17:58
vrijdag 6 februari 2015 om 18:09
Ik heb net een mail gekregen, en na analyse zou het maar om 5 mensen gaan waarbij er inzicht in hun mailbox was en dan alleen de titels, niet de inhoud van de berichten. Keurige mail, met uitgebreide uitleg, dank Viva. Uiteraard weet ik nog steeds niet of dit wel klopt, maar ik ga gewoon lekker van het goede uit. Dus voor mij is het zo wel afgerond, ik ga weer door met nutteloze forumuren vullen...
vrijdag 6 februari 2015 om 18:38
vrijdag 6 februari 2015 om 18:42
vrijdag 6 februari 2015 om 19:02
zaterdag 7 februari 2015 om 13:35
quote:minnimouse schreef op 06 februari 2015 @ 18:31:
Ik weet niet eens met welk e-mailadres ik hier bekend ben. Ik mail weleens met de mods dus mijn eigen e-mail is sowieso bekend. Heb daar nog geen mail op ontvangen.
Beste Minnimouse,
Ik denk dat wij dan een verkeerd mailadres van je hebben. ZOu je ons een mailtje willen sturen, dan moet het goed komen.
Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik weet niet eens met welk e-mailadres ik hier bekend ben. Ik mail weleens met de mods dus mijn eigen e-mail is sowieso bekend. Heb daar nog geen mail op ontvangen.
Beste Minnimouse,
Ik denk dat wij dan een verkeerd mailadres van je hebben. ZOu je ons een mailtje willen sturen, dan moet het goed komen.
Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 7 februari 2015 om 14:00
quote:ModeratorViva schreef op 07 februari 2015 @ 13:35:
[...]
Beste Minnimouse,
Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Heb een mail gestuurd naar forum@viva.nl
[...]
Beste Minnimouse,
Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Heb een mail gestuurd naar forum@viva.nl