Ik snap geen oelewapper van Facebook.

27-01-2014 18:16 33 berichten
Hallo ladies,

Omdat er veel naar Facebook wordt verwezen door allerlei winkels, instanties en van alles eigenlijk, ben ik een pagina gestart. Maar nu wil ik een aantal pagina's liken en lezen, maar heb geen flauw idee hoe ik die pagina's kan vinden.

Er was net een man op tv die vertelde dat zijn 60 jaar getrouwde schoonouders uit elkaar gehaald worden omdat schoonvader naar een verzorgingstehuis moet en zijn vrouw mag niet mee en daar komt natuurlijk liefdesverdriet bij kijken, want pa gaat naar een andere stad en dat is te ver voor ma. Ik wilde die pagina liken, maar weet niet waar ik moet zoeken en dat heb ik wel met meer pagina's.

Weten jullie waar de pagina zit waar de nieuwe pagina's te vinden zijn? Bovenstaande is al alleen vandaag door 55.000 mensen gevonden, waarom lukt het mij niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 27 januari 2014 @ 19:34:

Wat is het nut van 'liken'?Ik heb bepaalde dingen geliked omdat ik het leuk vind updates er van te lezen. Bijvoorbeeld de Huffingtonpost, ik lees niet de hele krant maar zij posten artikelen en dan beslis ik of ik die wil gaan lezen.
Het nut van "like"

Like een pagina en je blijft op de hoogte van hun nieuws.. Met dit soort pagina's (zakelijke pagina's) kun je geen vrienden worden

Het nut van liken van hun berichten, is voor het bedrijf om te weten of dat wat ze plaatsen wel interessant is voor hun publiek
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Waar een mens allemaal niet van op de hoogte moet blijven...
Op de hoogte van "wil" blijven...

Je bepaalt toch zelf welke pagina's je "liked"...
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:iksnapernietsvan2 schreef op maandag 27 januari 2014 19:34 Wat is het nut van 'liken'?Iksnaperooknietsvan
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 27 januari 2014 @ 19:40:

Waar een mens allemaal niet van op de hoogte moet blijven...

Wil blijven,moet niks. En als er bepaalde pagina's of personen teveel updates posten unlike ik ze gewoon weer.

Ik lees geen reguliere krant maar ben zo wel op de hoogte van het nieuws en andere dingen.
[nm
Ik begin het een beetje te snappen.

Fijne link Norah, zal hem helemaal doorspitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven