Instagram niet aan fb koppelen/ switchen accounts

16-05-2020 09:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ig account voor prive gebruik (afgeschermd). Daarnaast heb ik nog een ander ig account voor de sportclub. Ik heb deze accounts aan fb gekoppeld zodat ik makkelijk kan switchen van account. Nu weet ik dat wanneer je die accounts koppelt, je altijd voorstellen te zien krijgt (of anderen voorstellen te zien krijgen) om jou/ hen te volgen.
Nu wil ik een openbaar ig account openen voor mijn hobby die ik bedrijfsmarig aan wil gaan pakken. Echter heb ik er helemaal geen zin in dat dit (in deze beginfase, wie weet wordt het niets) wordt aangeraden bij allerlei mensen die ik dus ken, om te volgen. Nu vraag ik mij af, helpt het als ik dit nieuwe account dan niet koppel aan mijn fb? Krijgen ze die volgvoorstellen dan niet? En hoe kan ik dan alsnog wel makkelijk inloggen op het account? Of moet ik dan gewoon al mijn accounts loskoppelen van fb? Maar kan ik dan nog wel makkelijk switchen van het ene naar het andere account?
Ik heb meerdere Instagram accounts, maar niets gekoppeld aan een Facebook. Maar ik wissel alsnog regelmatig van account.

Maar misschien bedoel je wat anders. Ik snap niet waarom je aan Facebook wil koppelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet waarom, maar op de een of andere manier waren mijn accounts aan mijn fb gekoppeld. Dat heb ik nu uitgezet met wat google werk.

Mijn vraagt blijft nu nog steeds, krijgen andere mensen die mij nu volgen op mijn prive of sportclub account, voorstellen te zien om mijn nieuwe account te volgen als dit niet meer via fb gekoppeld is?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik het antwoord gevonden:

Mensen krijgen suggesties om andere mensen te volgen nadat ze me volgen op Instagram. Hoe schakel ik dit uit?

Wanneer iemand op Volgen tikt op je Instagram-profiel, tonen we deze persoon suggesties voor vergelijkbare profielen die ze misschien ook willen volgen, zoals gemeenschappelijke vrienden of personen die ze mogelijk kennen. Als je niet wilt dat deze suggesties in je profiel verschijnen, kun je ze uitschakelen:

Meld je aan bij instagram.com via een mobiele browser of op een computer.
Tik of klik rechtsboven op je profielfoto en selecteer dan Profiel bewerken.
Tik of klik naast Suggesties voor vergelijkbare accounts en klik vervolgens op Verzenden.
Houd er rekening mee dat als je ervoor kiest accountsuggesties uit te schakelen voor je profiel, jij zelf ook niet wordt weergegeven als een suggestie in het profiel van iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven