iPhone 4s gejailbreakt !
vrijdag 10 februari 2012 om 11:28
vrijdag 10 februari 2012 om 11:36
vrijdag 10 februari 2012 om 11:44
vrijdag 10 februari 2012 om 11:47
quote:ingmagh schreef op vrijdag 10 februari 2012 11:44 Alles kan er illegaal op. Maar I-tunes kan volgens mij niet meer automatisch opwaarderen, je kunt dus via dat programma geen back-ups meer maken en je garantie vervalt hoe dan ook als je met de software van je telefoon gaat zitten flikflooien."Alles kan er illegaal op. Maar I-tunes kan volgens mij niet meer automatisch opwaarderen, je kunt dus via dat programma geen back-ups meer maken en je garantie vervalt hoe dan ook als je met de software van je telefoon gaat zitten flikflooien.
Ooooh backupps maak ik sowieso nooit dus dat is geen probleem maar ik wil natuurlijk niet dat me garantie vervalt 😓
Ooooh backupps maak ik sowieso nooit dus dat is geen probleem maar ik wil natuurlijk niet dat me garantie vervalt 😓
vrijdag 10 februari 2012 om 11:48
quote:mali30 schreef op 10 februari 2012 @ 11:41:
Nee volgens mij kan je alles gratis downloaden!
Nou mijn ervaring is helemaal niet zo positief.... veel dingen zijn op de alternatieve marktplaats nog steeds betaald. En die apps zitten mega vol met reclames.
Wij hebben de jailbreak thuis iig alle twee er snel weer afgegooid.
Dit was het enige wat wij wel interessant vonden, en dat is uiteindelijk toch nog betalen.....
#10: Universele tethering
Met behulp van software zoals PdaNet, MyWi en iModem is het mogelijk om de internetverbinding van je iPhone te gebruiken voor je (laptop)computer. Dit was ook voor niet gejailbreakte iPhones mogelijk op firmware 3.0, maar onder 3.1.2 is dit momenteel voorbehouden aan gejailbreakte iPhones. Deze software werkt ook als de mobiele operator tethering niet officieel mogelijk heeft gemaakt voor de iPhone. PdaNet is 14 dagen gratis te gebruiken en kost daarna $29, MyWi is 10 dagen gratis te gebruiken en kost daarna $9.99 en iModem is ook voor $9.99 beschikbaar.
Nee volgens mij kan je alles gratis downloaden!
Nou mijn ervaring is helemaal niet zo positief.... veel dingen zijn op de alternatieve marktplaats nog steeds betaald. En die apps zitten mega vol met reclames.
Wij hebben de jailbreak thuis iig alle twee er snel weer afgegooid.
Dit was het enige wat wij wel interessant vonden, en dat is uiteindelijk toch nog betalen.....
#10: Universele tethering
Met behulp van software zoals PdaNet, MyWi en iModem is het mogelijk om de internetverbinding van je iPhone te gebruiken voor je (laptop)computer. Dit was ook voor niet gejailbreakte iPhones mogelijk op firmware 3.0, maar onder 3.1.2 is dit momenteel voorbehouden aan gejailbreakte iPhones. Deze software werkt ook als de mobiele operator tethering niet officieel mogelijk heeft gemaakt voor de iPhone. PdaNet is 14 dagen gratis te gebruiken en kost daarna $29, MyWi is 10 dagen gratis te gebruiken en kost daarna $9.99 en iModem is ook voor $9.99 beschikbaar.
vrijdag 10 februari 2012 om 11:53
quote:oon1982 schreef op 10 februari 2012 @ 11:47:
[...]
"Alles kan er illegaal op. Maar I-tunes kan volgens mij niet meer automatisch opwaarderen, je kunt dus via dat programma geen back-ups meer maken en je garantie vervalt hoe dan ook als je met de software van je telefoon gaat zitten flikflooien.
Ooooh backupps maak ik sowieso nooit dus dat is geen probleem maar ik wil natuurlijk niet dat me garantie vervalt 😓Nou heb ik een "gewone" Iphone 4 en moest op een gegeven moment van iOS4 naar iOS5 en als je dan géén backup had gemaakt was je serieus alles kwijt. Dus misschien is het verstandig af en toe even je mobiel aan je computer te hangen en je contacten en (betaalde) apps te synchroniseren...
[...]
"Alles kan er illegaal op. Maar I-tunes kan volgens mij niet meer automatisch opwaarderen, je kunt dus via dat programma geen back-ups meer maken en je garantie vervalt hoe dan ook als je met de software van je telefoon gaat zitten flikflooien.
Ooooh backupps maak ik sowieso nooit dus dat is geen probleem maar ik wil natuurlijk niet dat me garantie vervalt 😓Nou heb ik een "gewone" Iphone 4 en moest op een gegeven moment van iOS4 naar iOS5 en als je dan géén backup had gemaakt was je serieus alles kwijt. Dus misschien is het verstandig af en toe even je mobiel aan je computer te hangen en je contacten en (betaalde) apps te synchroniseren...
vrijdag 10 februari 2012 om 12:30
Mijn Iphone is gejailbreakt (of jailgebroken) en ik kan nog steeds gewoon synchroniseren, kan terug naar fabrieksinstellingen, kan ook updaten (alleen moet je dan weer opnieuw jailbreaken). Als er iets mis mee zou zijn dan kan ik de software terug zetten naar de standaardinstellingen en dan kan de iPhone gewoon voor reparatie weg (Ik ken meerdere mensen waarbij de Iphone vervolgens onder garantie gemaakt werd)
vrijdag 10 februari 2012 om 12:32
quote:zandzak schreef op vrijdag 10 februari 2012 12:30 Mijn Iphone is gejailbreakt (of jailgebroken) en ik kan nog steeds gewoon synchroniseren, kan terug naar fabrieksinstellingen, kan ook updaten (alleen moet je dan weer opnieuw jailbreaken). Als er iets mis mee zou zijn dan kan ik de software terug zetten naar de standaardinstellingen en dan kan de iPhone gewoon voor reparatie weg (Ik ken meerdere mensen waarbij de Iphone vervolgens onder garantie gemaakt werd)ok zandzak heb jij een tip over hoe ik dit kan doorvoeren als ik een jailbreak wil uitvoeren op mijn 4s ?