iPhone 5 verzekering / aankoop 6-6s

27-12-2015 21:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na iets langer dan twee jaar heeft mijn iPhone 5 het gehad. Home-knop doet vaak moeilijk, ook mijn touchscreen en camera blijven vaak haperen. En laten we zwijgen over de batterij. Zijn beste tijd zit er op...

Dus tijd om een nieuwe aan te schaffen. Nu heb ik wel nog steeds een verzekering lopen. Een vriendin van me zegt dat ik gewoon mijn gsm moet binnen doen en dat ik dan misschien wel een nieuwe krijg. Zij deed haar 5 binnen en kreeg een 6 in de plaats. Al was haar scherm wel helemaal gebarsten en werkte haar aan/uit knop niet meer.

In principe wil ik het best wel proberen, maar ik vrees dat het een beetje tijd verlies is. Je bent je iPhone, 4 weken kwijt en misschien zeggen ze dan wel, sorry hij is gewoon versleten. (Vriendin had iPhone nog pas 10 maanden toen ze een nieuwe kreeg).

Hebben jullie ooit je gsm in zo'n geval binnen gedaan bij verzekering? Wat kregen jullie van opmerking?

Of is het beter als ik meteen een nieuwe aankoop. Ik zou gaan voor een 6 of 6s. Zijn er eigenlijk echt grote concrete verschillen tussen de twee?

Is het prijsverschil het waard?

Ik kocht mijn 5 net voor de 5s uitkwam. Heb ik flink spijt van.

Heeft er trouwens iemand ervaring met het overkopen van een iPhone? Een verre neef van me heeft een soort winkeltje waar hij oude iPhones overkoopt, terug maakt en hij verkoopt ze dan terug door. Zijn deze iPhones dan even goed als een nieuwe? Of zijn ze op lange termijn geen goed idee?
U is Vlaams? Binnen doen??
quote:erizo schreef op 27 december 2015 @ 21:24:

U is Vlaams? Binnen doen??Oh ja ik ben inderdaad uit Vlaanderen.
Wat betekent 'binnen doen' dan? Is hier geen gangbare uitdrukking.
Gewoon even bellen met de verzekering morgen om te overleggen?
quote:erizo schreef op 27 december 2015 @ 21:31:

Wat betekent 'binnen doen' dan? Is hier geen gangbare uitdrukking.Hem binnen brengen, naar de winkel of verzekering.
quote:gismo72 schreef op 27 december 2015 @ 21:32:

Gewoon even bellen met de verzekering morgen om te overleggen?Ga ik morgen wel eens proberen.
Even de voorwaarden van je verzekering bekijken. Dan weet je of deze beschadiging gedekt is.
Gisterenavond nog een online schademelding gedaan bij de verzekering.

Niets over dat gehoord, wel mailtje gekregen met een aanmaning. Nochtans betaal ik elke maand mijn verzekering. Heb hen mijn betalingsbewijs opgestuurd.

Denk toch dat ik me een nieuwe ga kopen. Is er veel verschil tussen de iPhone 6 en de 6s? Want er is wel nog steeds een vrij groot prijsverschil.
De 6s is iets sneller en heeft 3D Touch.

Maar dat is nog niet echt breed geïmplementeerd, dus een 6 is nog steeds prima.

Enne, maak zeker eerst een Back-up op je computer, dan is je nieuwe telefoon ZO weer ingesteld, incl. wachtwoorden en netwerken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven