Iphone app; hoeveel gebeld /gesmst

19-05-2011 21:03 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Heb sinds kort een Iphone (4) en vind het altijd wel handig bij te houden hoeveel minuten ik heb gebeld in een bepaalde periode. Zoek eigenlijk een app die bijv per maand of andere in te stellen datum aangeeft hoeveel outgoing calls, smsjes, dataverbruik etc. Heb al redelijk uitgebreid gezocht maar vind niets... Iemand een tip?
Welke mobiele aanbieder heb je?

Voor tmobile-> zoeken op t-mobile. Dan is het een app die heet belstatus. Plaatje met een oranje rand. Kost 79cent.

Voor vodafone-> belstatus rood. Is gratis. Zoeken op vodafone.
Die kende ik ook nog niet!
Hee Hoover! Een I-phone? Dawissiknoghelemaalnie? K zal je eens snel bellen dan!
-geen idee. ook wel benieuwd, alleen achteraf op de rekening is aangegeven hoeveel je nog over hebt.

-ook zo raar dat bij sms-en niet wordt aangegeven of het max. aantal tekens (160 ) is bereikt ,dus of je 1 of 2 blz hebt.

en wat ik ook vreemd vind is dat een sms-je direct op je telefoon is te lezen, de hele tekst.
Dat laatste kun je uitzetten @ misskattie.

Via berichten en dan toon voorvertoning aan/uit!
Maar.

- foto's maken gaat trouwens prima, goede kwaliteit, idem filmpjes. Je kunt ook snel achterelkaar foto's maken, heel gaaf.

- notitieblok maak ik ook veel gebruik van

-al die apps maak ik eigenlijk bijna geen gebruik van (ik heb hem ook pas 4 maanden), wel veel internetten /lezen. Moet me misschien ff verdiepen in die apps...

-langere teksten typen gaat bij mij veel sneller op toetsenbord van mijn computer gezien ik blind met 10 vingers kan typen. Ik zie er telkens tegenop om meer dan 3 regels te tikken op die i-phone, raar he. Maar lezen / internetten doe ik juist heel veel op dat ding
Goeie tip powerrose; gelijk uitgezet !! Heb jij ook zo'n hoesje (Belkin), ik vind hem zonder eigenlijk veel mooier er uit zien, maar wil voorkomen dat dat ding kapot valt op mijn marmeren vloer....
En nog een nadeel, wat een enorme koelkast heb je aan je oor hangen als je aan het bellen bent, komt ook wel door het hoesje.

Jaren een klein mobieltje gewend en nu zoiets. Tja.
dat wil ik ook!!!

Alleen ik heb HI. Iemand een suggestie?
quote:Misskatie schreef op 19 mei 2011 @ 21:32:

-geen idee. ook wel benieuwd, alleen achteraf op de rekening is aangegeven hoeveel je nog over hebt.

-ook zo raar dat bij sms-en niet wordt aangegeven of het max. aantal tekens (160 ) is bereikt ,dus of je 1 of 2 blz hebt.

.

Dit kan je aanzetten via berichten -> tekens

het komt dan rechts boven je bericht te staan
thanks Thirty, net gedaan.

kreeg net een sms! En idd er staat nu gewoon : ''piet janssen, bericht'' o.i.d. in plaats van de hele tekst op het scherm
Cosmopolitan: in de appstore gewoon zoeken op HI. De eerste app is meteen de hi belstatus-app.
Al deze apps zijn trouwens niet 100% uptodate he? Dus niet er blind op varen!

Ik heb zelf de belstatus app van tmobile en de belstand rood-app van vofafone geprobeerd en vond ze prima. Soms duurde het een dag of 2 voordat kosten aangegeven werdeb maar in het algemeen is het een prima indicatie.
Ik zoek nog een android app waarmee je kunt zien hoeveel mb je aan internet verbruikt. Iemand een idee?
Boarn, die heb ik. Heb een htc en bij de 'market' gewoon zoeken naar 'internet use' ofzo. Dit appje staat standaard bij mij linksboven in m'n menu. Het is een klein balkje wat een beetje lijkt op een batterijbalkje. Heel handig, zo voorkom ik grote uitgaven aan internet (is mij 1 keer overkomen). Ook heb ik een appje om mijn hele internet uit te zetten. Handig als ik naar het buitenland ga. Was van de winter in Zwitserland, heb toen niet geinternet, maar toch een dikke vette rekening. Door roaming waarschijnlijk. Vandaar de internet aan/uit app die ik nu ook heb. Tuurlijk kun je roaming ook gewoon handmatig uitzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven