Iphone gecrasht na update IOS7

19-09-2013 21:30 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geprobeerd IOS7 te installeren op mijn iPhone5. Ik krijg de foutmelding 4005. Hij blijft in de herstelmodus zitten en dan krijg ik de onbekende foutmelding 4005. De Iphone staat op zwart en doet helemaal niks meer.:'-

( Apple helpdesk al gebeld kunnen me ook niet helpen).

Wie herkent dit en weet wat ik moet doen??
Alle reacties Link kopieren
@Rua-Red: heb je geen lange video erop staan bijvoorbeeld? Of iets van een offline kaarten app? Die hemen nogal wat ruimte in...
quote:liefbloempje schreef op 19 september 2013 @ 21:57:

[...]





Volgens mij maakt je Iphone zelf een back-up als je hem aan de lader doet....

Of in ieder geval dat had die van mijn mail wel. Die is vorig jaar voor de kerst gecrasht. En begin januari heeft hij een nieuwe gekregen en daar stond nog alles op van toen hij net was opgeladen.



iCloud maakt automatisch een reservekopie van de belangrijkste gegevens op een apparaat met iOS 5 of hoger. Nadat u Reservekopie hebt ingeschakeld op een iPhone, iPad of iPod touch in Instellingen > iCloud > Reservekopie en opslag, wordt dit proces dagelijks uitgevoerd zolang het apparaat aan de volgende voorwaarden voldoet:



Het is verbonden met het internet via Wi-Fi

Het is aangesloten op netstroom

Het heeft een vergrendeld scherm

U kunt ook handmatig een reservekopie maken telkens als het apparaat is verbonden met het internet via Wi-Fi. Hiervoor kiest u 'Maak nu reservekopie' in Instellingen > iCloud > Opslag en reservekopie.



Ik hoop dat je hier iets mee kunt BetjeBigZou ik hoger hebben dan IOS5? Mijn telefoon is 1,5 jaar oud en ik heb 1 keer de IOS geupdate. Waar staat iCloud?
quote:betjebig schreef op 19 september 2013 @ 22:19:

[...]



Zou ik hoger hebben dan IOS5? Mijn telefoon is 1,5 jaar oud en ik heb 1 keer de IOS geupdate. Waar staat iCloud?Ik heb het gevonden Hij zei alleen wel dat vanaf nu niet meer een backup wordt gemaakt als ik synchroniseer met ITunes. Dat synchroniseren is toch aan je pc? Dat deed ik al nooit, dus nu zou alles goed moeten gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat gaat goed hoor, Betjebig. Je backupt dan gewoon naar iCloud.



Je kunt overigens volgens mij nog steeds wel een handmatige back-up op je pc maken, hoor. Maar dus niet meer dat het automatisch gebeurt als je je telefoon op je pc aansluit.
Hoeveel ruimte moet je hebben voor die nieuwe IOS? Ik heb nog maar 1,6 GB over. De Viva forum app neemt belachelijk veel ruimte in in vergelijking met de rest
Alle reacties Link kopieren
iPad lukte vanacht niet. Vanmiddag wel. iPhone moet nog want die zit te vol. Morgen maar is proberen.
Loat goan!!!
Alle reacties Link kopieren
3gig geloof ik
Loat goan!!!
Alle reacties Link kopieren
Zet hem in DFU mode: Doe je zo:

lug your iPhone, iPod touch, or iPad into your Mac or Windows PC and make sure iTunes is running.

Hold down both the Sleep Button (on top of your device) and the Home Button (on the front underneath the screen).

Keep them both held down from about 10 seconds. (If you see the Apple logo, you've held them too long and will need to start again.)

Let go of the Sleep Button but keep holding the Home Button for about 5 seconds. (If you see the "Plus into iTunes" screen than you held it too long and will need to start again.)

If the screen stays black, that's it! Your iPhone, iPod touch, or iPad should now be in DFU mode.



--



Volg nu de stappen in dit topic XD



http://www.imore.com/how-downgrade-ios- ... back-ios-6
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van me heeft m'n iPhone4 vorige week al naar versie 7 geupdatet (gold master). Dus ik draai het al een week. Ben er super blij mee, zou niet meer terugwillen. Slechts af en toe is iets trager dan de vorige versie. wel is de standby-tijd wat minder (vroeger als ik ging slapen volgende ochtend nog 97% over ofzo, nu meestal maar iets van 91%..dus als er je niets mee doet is ie wel iets sneller leeg).
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hangt ie nu via itunes te updaten - via wif kon dat niet, niet genoeg storage. Vind het doodeng, is bij een eerdere update ook eens gecrasht en duurde eeuwen voor ik dat uitgevogeld had.
Alle reacties Link kopieren
Hier doet ie het prima
Loat goan!!!
Die van mij doet het ook gewoon, ik weet al niet meer hoe de vorige eruit zag.
Alle reacties Link kopieren
Nou hopelijk kan ik dat over een paar minuten ook zeggen! (was nogal een trauma toen het de vorige keer misging )
Alle reacties Link kopieren
Ja gelukt! Mmm layout inderdaad wel even wennen, vooral de messages.



Hehe, ik kan naar bed
Alle reacties Link kopieren
Oei, ik doe nu de date. Ben heel benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 19 september 2013 @ 22:08:

[...]





Nog geen iPhone/iPad bedoel je?Nee de update bedoelde ik. Maar nu kan ik hem sinds gisteren ook downloaden. Heb het nog niet gedaan. Moet aan de bak met 2 iPhones en een iPad
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog niet echt mooi..
Appels zijn gewoon k*t met peren



Flauw, ja maar ik vind het leuk om te posten
As we speak hangt mijn Iphone te updaten. Hopelijk gaat het allemaal goed.
Hij is nog steeds bezig. Is het normaal dat het een half uur duurt?
Alle reacties Link kopieren
Ja duurt een tijd
Loat goan!!!
Nou, alles lijkt te werken, gelukkig! Het is wel behoorlijk wennen.
Ik heb mijn IPad geupdate, maar ben er niet blij mee. En natuurlijk ik heb geen backup gemaakt...

Batterij is super snel leeg en het instellen van een achtergrondfoto is dramatisch.

Ik update mijn IPhone voorlopig niet!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-02-2018 14:47
Reden: spam
94.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van dit: RecoveryTool Fix Recovery
https://www.recovery-tool.com/ios-recov ... -4005.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven