iphone mee op vakantie
zaterdag 16 juli 2011 om 18:45
Hey allemaal, ik ga een paar weken naar t buitenland deze vakantie en neem dan mn telefoon mee.
Ik wil dan alleen niet dat mn iphone van internet gebruik gaat maken en ik heb ergens gelezen dat het vrij moeilijk is om dat helemaal uit te krijgen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg?
En geen vliegtuig modus, dan kun je namelijk ook niet bellen/smsen.
Ik heb een iphone 4.
Alvast bedankt!
Ik wil dan alleen niet dat mn iphone van internet gebruik gaat maken en ik heb ergens gelezen dat het vrij moeilijk is om dat helemaal uit te krijgen.
Ik heb een iphone 4.
Alvast bedankt!
Internagelaktisch
zaterdag 16 juli 2011 om 19:34
zaterdag 16 juli 2011 om 20:03
zaterdag 16 juli 2011 om 20:09
quote:maaique schreef op 16 juli 2011 @ 20:06:
Werkt die app dan niet via het internet op je mobiel?
Dan ga je naar de McD, daar inloggen, kijken waar gratis internet is en dan daar eten. Ofzo. Of je kijkt hier al waar je dáár gratis wifi kunt vinden.
(of je stapt een internetcafé binnen en doet daar voor een klein beetje geld je ding).
Werkt die app dan niet via het internet op je mobiel?
Dan ga je naar de McD, daar inloggen, kijken waar gratis internet is en dan daar eten. Ofzo. Of je kijkt hier al waar je dáár gratis wifi kunt vinden.
(of je stapt een internetcafé binnen en doet daar voor een klein beetje geld je ding).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 4 februari 2012 om 13:21
Vermijd roaming kosten. Neem een MyPrivateHotspot mee op reis!
JOHN
quote:maaique schreef op 16 juli 2011 @ 18:45:
Hey allemaal, ik ga een paar weken naar t buitenland deze vakantie en neem dan mn telefoon mee.
Ik heb een iphone 4.
Alvast bedankt!
JOHN
quote:maaique schreef op 16 juli 2011 @ 18:45:
Ik heb een iphone 4.
Alvast bedankt!