iPhone met Flappie Bird verkopen?

06-04-2014 22:30 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn dochter wil haar iPhone met Flappie Bird erop verkopen. Ze had gehoord dat dat geld oplevert. Ze vroeg via Marktplaats 500 euro, maar ik krijg reacties tot 750 euro!

Is dat normaal? Het lijkt mij zo idioot dat mensen daar geld voor willen betalen, dat ik het bijna niet vertrouw. Iemand ervaring hiermee?

Thx!
Huh? Dat is toch een gewoon spelletje?

Waarom heeft men er zoveel voor over?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Het lijkt me heel sterk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat is Flappie Bird?
Welke telefoon is het?

Welk model, is ook wel van belang.

Bij een 4 zou ik ook ernstig twijfelen.
Uitkijken dat t geen Nigerianen zijn, als zij haar bankrekeningnr geeft dan is haar rekening leeg. Iemand die ik ken bood ook haar telefoon aan en die kreeg een bod van 3000.-.
Zijn niet toevallig buitenlandse bieders?
Gestoord.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb ook heel hoge biedingen gezien. Inderdaad gestoord vind ik. Maar het kan dus blijkbaar wel.
Het Viva forum is papaja.
In dat geval zet ik die van mij er ook op
I would rather shit in my hands and clap
Flappy bird is een verslavend spelletje dat niet meer in de app store te verkrijgen is omdat het zo verslavend is
Nep, echt ,TO

Pas om met jullie/haar gegevens op MP

Evt melden op MP.
Je bent zelf een theepot
Ik heb die app gisteren verwijderd, omdat ik het zo'n rotspel vind.

Geen handige zet begrijp ik
Ik heb het spelletje ook even op m'n telefoon gehad. Dom spel. Snap niet dat iemand daar verslaafd aan raakt.
Als het een iPhone 5 is zou het misschien nog kunnen. Maar ik zou het sowieso alleen verkopen als mensen hem op komen halen dan.
quote:sandrina010 schreef op 06 april 2014 @ 22:39:

Flappy bird is een verslavend spelletje dat niet meer in de app store te verkrijgen is omdat het zo verslavend isVerslavend? Ik heb hem er na 2 minuten weer afgegooid, wat een slechte game...de graphics laat ik me niet eens over uit. En verslavend vond ik het al helemaal niet.
Flappy bird is inmiddels weer te downloaden in de AppStore dus die vlieger gaat niet meer op :-)
quote:SillySill schreef op 06 april 2014 @ 22:42:

Als het een iPhone 5 is zou het misschien nog kunnen. Maar ik zou het sowieso alleen verkopen als mensen hem op komen halen dan.

Ja, dat doen we sowieso. En contant betalen. Maar afijn, we slapen er nog een nachtje over.

Dank voor de reacties!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 april 2014 @ 22:41:

Ik heb die app gisteren verwijderd, omdat ik het zo'n rotspel vind.

Geen handige zet begrijp ik Ze gaan echt voor duizenden euro's de deur uit hoor!
Klopt, de programmeur is ermee gekapt omdat het spel te succesvol was en hij de service eromheen (updates) etc niet meer kon bijhouden :O

Schijnt dat er wel weer een doorstart is/komt, dus als je verkoopt zal ik het snel doen. Schijnt nu nog een collector's item te zijn
En dan...

...voer je een software-update uit die niet overweg kan met de game (ik heb wel eens betaald voor een app die het na een software-update niet meer doet, of maar gedeeltelijk).

...crasht je telefoon (die in feite een computer is) en zegt de medewerker van je provider dat je een systeemherstel moet uitvoeren, waarna alleen de fabrieksinstellingen (en apps) nog op je mobiele telefoon staan.

Met andere woorden: mensen die voor honderden euro's een mobiele telefoon overkopen vanwege één of ander flutspel zijn om meerdere redenen zwakbegaafd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven