Iphone vraagt om de haverklap wachtwoord emailaccounts.

09-11-2020 08:11 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie emailaccounts op mijn iphone 11. Sinds de laatste update geeft ie zo nu en dan een foutmelding aan en moet ik eerst mijn wachtwoord bij instellingen invoeren. Dan kan ik weer even gebruik maken van het account en komt de melding weer opniuew. Dit is echt super vervelend. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
13-11-2020 09:51
Het was/is ook op te lossen door bij Instellingen de wachtwoorden van je e-mailaccounts opnieuw in te voeren. Bij mij was het probleem toen over.
Nee, dat moest ik juist telkens doen. Hij gaf steeds aan daf ik bij instellingen het wachfwoord opnieuw moest invoeren. Echt om de haverklap dus dat werkte dus niet. De nieuwe update wel.
Alle reacties Link kopieren
Butterflywhy schreef:
13-11-2020 11:49
Nee, dat moest ik juist telkens doen. Hij gaf steeds aan daf ik bij instellingen het wachfwoord opnieuw moest invoeren. Echt om de haverklap dus dat werkte dus niet. De nieuwe update wel.
Vreemd ik had de nieuwe update nog niet en heb mijn e-mailaccounts gewoon opnieuw ingesteld en daarmee was het probleem toch echt opgelost. Gelukkig werkt het bij jou nu ook weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook sinds de laatste update... heel vervelend!

Bij alleen outlook, gmail blijft gewoon in orde
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Chart schreef:
13-11-2020 15:21
Ik heb het ook sinds de laatste update... heel vervelend!

Bij alleen outlook, gmail blijft gewoon in orde
Heb je al ios 14.2 geinstalleerd? Sindsdien is het probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Steeds opnieuw wachtwoord ingeven heb ik ook. Heel irritant.
Even gekeken welke versie ik heb, 14.2 staat er al op. :(

En ik moet me inderdaad ook vaak opnieuw aanmelden bii Facebook. Wachtwoord wordt automatisch ingevuld. Dus het is geen groot probleem. Maar ook gewoon irritant.
Alle reacties Link kopieren
OohBoy schreef:
13-11-2020 10:37
Nou bij mij niet hoor, zelfs account verwijderen en opnieuw toevoegen (meerdere keren) hielp niet.
Ik heb vannacht de update geïnstalleerd dus ben benieuwd.

Wat ik nou wel handig zou vinden, zelf kunnen kiezen welke emoji’s je in je toetsenbord wil. Het zijn er nu zo achterlijk veel (wéér 100+ erbij), en ik gebruik de meeste toch nooit.

Update over de update:
Heeft niet geholpen. Net weer de vraag om wachtwoord. :'(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook, en bij dat Facebookaccount schoot ik wel even in de stress. Geen idee wat daar mijn wachtwoord van was. Gelukkig had ik ooit mijn telefoonnummer ingevoerd, dus kon ik er met een sms-code in.
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen zijn we uit het niets weer terug boj af. Om de dag ofzo vraagt ie weer om een wachtwoord (6)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog steeds.
Mijn man heeft zijn ww gewijzigd. Bij hem is het over. Ik wil nog geen nieuw ww. :)
Bij mijn dochter vraagt hij niet om het ww, maar haalt de mail gewoon niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven