Ipod nano 3e generatie op martplaats

16-11-2010 16:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus opzoek naar een ipod nano 3e generatie. Nu wordt die allang niet meer verkocht in de winkels aangezien we bij generatie 6 zijn.

Na wat afzoeken kon ik hem nergens meer vinden en kwam toch uit op marktplaats.

En er waren een paar die die er 1 verkochten. En heb wat mailtjes gestuurd voor meer info. Want ik wilde weten hoelang de ipod gebruikt is.

Nu wil ik eigenlijk niet langs gaan om op te halen. Dus wil ook duidelijke foto's. Ik wil niet een miskoop doen.

Maar zijn er mensen die iets ''groots'' hebben besteld op markplaats en het gewoon vertrouwde zonder eerst langs te gaan om te kijken??

En als er geen foto van het produkt zelf is, overweeg je dan te bestellen? ik zag namelijk dat er veel biedingen worden gedaan op advertenties met geen echte foto van de produkt maar gewoon een foto van het merk*

*als er tips zijn waar ik een 3e generatie ipod kan vinden, let me know*
Ik heb dus zeer slechte ervaringen met artikelen op laten sturen. Ga om die reden voortaan altijd langs, zelfs al is het aan de andere kant van het land, en betaal niet eerder dan dat ik het artikel gezien en aangeraakt heb.

Ik vraag de verkoper altijd om een foto van het echte artikel en heb die ook altijd gekregen.
Waarom wil je per se die Nano hebben? Als hij niet meer wordt verkocht is hij dus per definitie oud en gebruikt. Bovendien gaan ze snel stuk, die van mij (2) gaven de geest na een paar jaar. Van Marktplaats heb ik de indruk dat veel mensen het gebruiken om hun oude zooi kwijt te raken. Met een iPod zou ik het risico niet meer nemen, van pure ouderdom (ja, relatief gezien dan he) kan die stuk gaan een dag na aankoop waarna je alsnog geen poot om op te staan hebt. Particulieren geven geen garantie namelijk.
Wat maakt het nou uit hoe lang die gebruikt is? Als die niet meer verkocht wordt zijn er blijkbaar nieuwere en betere op de markt.

Koop anders een iPod Touch. Net zo héndig!
Ik had zelf een ipod nano 2e generatie, En ik vond die zeer fijn.

De nieuwe ipod zijn niet helemaal mijn ding kwa looks. De touch versie is te groot en te duur.

De nano van nu is net zo klein als een shuttle...ik wil wel goed beeld hebben.

En de ipod die ik nu wil, lijkt voor mij ideaal behalve dat hij dan niet meer vekocht wordt.

Ik heb ook al naar andere merken gekeken..maar kwa menu en kwaliteit wil ik denk ik toch bij ipod blijven.

Heb nu wel meer twijfels..of ik het nu wel wil doen.
Ik wilde een paar jaar geleden die ipod 2 hebben.

Omdat ik het handiger vond dat ie smaller was.

Heb ik toen ook via marktplaats gekocht van een gozer.

Ik was ook best een beetje huiverig, maar hij stuurde mij een zeer nette ipod 2 met speciaal hoesje tegen water en vuil.

Ik was er heel blij mee.

Maar ik denk dat je er ook een beetje mazzel mee moet hebben.
Een Ipod Nano gaat heel snel kapot. Dus ik zou het niet doen, 2e hands!
Als je perse een oude versie wil hebben zou ik contact opnemen met het iCentre in Uitgeest. Die hebben een occasionshop, dus alles wat je daar koopt is gecheckt en met garantie.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Orgineel, Ik had de mijne 4 jaar.
Je kunt ook via E-bay kopen. Daar worden van iedere verkoop beoordelingen gevraagd en verkopers kijken over het algemeen wel uit om hun reputatie naar de knoppen te helpen door rotzooi te verkopen. Als iemand een behoorlijk aantal transacties heeft en goed wordt beoordeeld zit het vaak wel snor.
Mijn dochter heeft via marktplaats een gloednieuwe iPod Touch gekocht. (uiteraard met mijn toestemming!) Was nog nooit gebruikt en netjes de foto gezien van de verkoopster. Veel mailcontact gehad, veel gevraagd. Maar niet langs geweest. Gewoon op laten sturen! De prijs hebben wij in 1x overgemaakt, maar als ik daar nu zo over nadenk is het maar goed dat deze verkoopster te vertrouwen was. Je kan de prijs in 2x betalen; de helft vóór en de helft na. En als je het echt niet vertrouwd toch eventjes langs gaan. Het blijft geld, en daar moet je voorzichtig mee om gaan. Àls je hem gaat kopen; veel plezier ermee!
Wij hebben onlangs een i pod nano en een i pod touch verkocht via marktplaats en daar duidelijk bijgezet dat ze alleen opgehaald konden worden. Voor onze veiligheid en die van de koper, het gaat immer niet om een tientje.

Waren trouwens beide in zeer goede staat.
.
Zin en onzin van de ipod tenzijde (ik vind 't helemaal niks) maar dit zou ik niet via marktplaats doen. Ebay bij een verkoper met enige goede reputatie voor electronica zou ik veel eerder doen. Je hebt enig idee met wat voor iemand je zaken doet en als er niks komt heb je nog een kans bij paypal je geld terug te krijgne
Wijnands, ik heb idd op ebay gekeken maar ik heb daar nog nooit besteld. ik heb wel een paypal maar ook nog niet gebruikt.

Ik denk dat hulp hierbij handig is. Ik ben zo niet bekend met ebay haha. maar thanks.
Ik zou toch gaan voor een ipod touch. Tegenwoordig kun je die al voor hele schappelijke bedragen kopen.

De kans dat je op marktplaats met zoiets een poot uitgedraaid wordt is zo ontzettend groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven