Is het de telefoon of het snoer?

15-04-2019 20:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds september heb ik een nieuwe iPhone 8, deze werkt gewoon goed. Alleen de laatste paar dagen krijg ik regelmatig de melding dat ie de accessoire niet herkent tijdens het laden. Als ik het snoer eruit haal en er weer op nieuw in doe dan doet ie het wel weer ff. Maar helemaal in 1x door laden doet ie niet zonder de melding te geven of zonder te stoppen met laden. Nu vraag ik me af of dit door het snoer komt of is dit een fout in de telefoon zelf? En valt dit nog onder de garantie?
Alle reacties Link kopieren
SmoesDePoes schreef:
16-04-2019 17:07
Ik weet alleen dat het door de laatste update komt, en dat de iPhone het niet elke keer vraagt. Zo kan je hem 10x opladen, en vraagt hij de 11e keer om je telefoon te ontgrendelen zodat het accessoir herkent kan worden.
Maar ik krijg de melding als ie al ontgrendeld is. En dit was al vóór de laatste update
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
16-04-2019 18:59
Geen last van, ook niet na de laatste update. Bijzonder aanname van je.
Het is iets wat bij ons pas na de laatste update speelt en alleen bij de iPhone 8. Het is dus geen aanname, het gebeurt. De snoertjes en adapters zijn gewoon van Apple die wij gebruiken. En verder weet ik het ook niet. Ik heb het 1x gehad en daarna niet meer, mijn vriend heeft een iPhone 6 en die heeft het helemaal niet gehad.
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven