Items uit map verzonden items terug te halen ?
woensdag 24 november 2010 om 21:01
Zoooo lomp, ik dacht dat ik mijn map met verwijderde items leeggooide, alleen was het mijn map met verzonden items.
Kan ik iemand mij vertellen of ik die nog ergens kan terugvinden op mijn computer ?
Ik zeg het er vast bij, ben een digibeet wat dat betreft dus graag als je een oplossing weet in Jip en Janneke taal
Man zit in het buitenland dus die kan ik niet om hulp vragen..
Alvast bedankt en hopelijk kan iemand mij helpen.
Kan ik iemand mij vertellen of ik die nog ergens kan terugvinden op mijn computer ?
Ik zeg het er vast bij, ben een digibeet wat dat betreft dus graag als je een oplossing weet in Jip en Janneke taal
Man zit in het buitenland dus die kan ik niet om hulp vragen..
Alvast bedankt en hopelijk kan iemand mij helpen.
woensdag 24 november 2010 om 21:12
Je kan het altijd online nog bekijken. Dus bijvoorbeeld als je een yahoo account hebt die je via je outlook binnen haalt, dan kan je naar yahoo.com en daar inloggen en naar je mail gaan. Daar staat alles.
Of Solcon, of Ziggo, of Hotmail of wat dan ook.
Deze folders moet je trouwens ook zo nu en dan legen, anders ontploft je mailbox op den duur.
Of Solcon, of Ziggo, of Hotmail of wat dan ook.
Deze folders moet je trouwens ook zo nu en dan legen, anders ontploft je mailbox op den duur.
woensdag 24 november 2010 om 21:15
woensdag 24 november 2010 om 21:18
woensdag 24 november 2010 om 21:23
@ nike, nee dat is het gekke er van, dat vraagt ie wel als ik iets verwijder.
@ primabella, het is de computer van thuis
@ amalia, ik leeg hem ieder jaar en sla dat op in een aparte map, alle niet belangrijke meuk gooi ik eens in de week weg.
Maar recente mails waar ik misschien nog eens iets van wil opzoeken bewaar ik in de verzonden items
Het is gelukkig geen halszaak maar ik heb het graag nog even achter de hand
@ primabella, het is de computer van thuis
@ amalia, ik leeg hem ieder jaar en sla dat op in een aparte map, alle niet belangrijke meuk gooi ik eens in de week weg.
Maar recente mails waar ik misschien nog eens iets van wil opzoeken bewaar ik in de verzonden items
Het is gelukkig geen halszaak maar ik heb het graag nog even achter de hand
woensdag 24 november 2010 om 21:52
Er wordt een aantal keren gesuggereerd dat het nog online terug te vinden zou zijn. Volgens mij is dat (helaas voor jou) niet het geval.
Ik gebruik namelijk thuis ook gewoon Outlook, daar haar ik al m'n mail op binnen en verzend ik de meeste mail. Als ik af en toe elders online op mijn mailbox inlog, krijg ik in de inbox alleen de mail die ik nog niet via outlook binnen heb gehaald. In de map verzonden items heb ik online alleen de berichten staan die ik online verzonden heb (dus niet via outlook).
Ik gebruik namelijk thuis ook gewoon Outlook, daar haar ik al m'n mail op binnen en verzend ik de meeste mail. Als ik af en toe elders online op mijn mailbox inlog, krijg ik in de inbox alleen de mail die ik nog niet via outlook binnen heb gehaald. In de map verzonden items heb ik online alleen de berichten staan die ik online verzonden heb (dus niet via outlook).
woensdag 24 november 2010 om 21:53
@ amalia, als mijn man van het weekend weer terug is kan hij er naar kijken, die heeft er namelijk wel verstand van.
Ik dacht wie weet kan ik het nog stiekem terugzetten ha ha !
Het zal vast nog wel ergens in de cyberspace hangen denk ik.
Volgens mij kan ik niet online bij mijn mail, alleen via deze computer. Het gaat niet via een hotmail o.i.d.
@ pimpelmeesje bedankt voor de testcase ha ha !
Ik dacht wie weet kan ik het nog stiekem terugzetten ha ha !
Het zal vast nog wel ergens in de cyberspace hangen denk ik.
Volgens mij kan ik niet online bij mijn mail, alleen via deze computer. Het gaat niet via een hotmail o.i.d.
@ pimpelmeesje bedankt voor de testcase ha ha !
woensdag 24 november 2010 om 22:00
woensdag 24 november 2010 om 22:04
even checken in je outlook:
staat er bij je map verwijderde items nu een plusje voor?
als je een hele map weggooit, komt die (tenzij het de map verwijderde items is...) in de map verwijderde items te staan. alleen, omdat het een hele map is, komt die er dan ook echt als map in te staan, en dat zie je dus alleen als je even het plusje aanklikt... en dat plusje valt in eerste instantie helemaal niet op.
staat er bij je map verwijderde items nu een plusje voor?
als je een hele map weggooit, komt die (tenzij het de map verwijderde items is...) in de map verwijderde items te staan. alleen, omdat het een hele map is, komt die er dan ook echt als map in te staan, en dat zie je dus alleen als je even het plusje aanklikt... en dat plusje valt in eerste instantie helemaal niet op.
woensdag 24 november 2010 om 22:15
als je een engels outlook hebt dan staat onder het kopje tools een optie recover deleted items.
In het nederlands onder het kopje opties volgens mij en dan verwijderde items herstellen. Dan moet he alles aanvinken en dan kan het teruggehaalt worden.
De map verwijderde items leegmaken is vaak niet genoeg om alles echt te verwijderen, maar dat verschilt per outlook.
succes
In het nederlands onder het kopje opties volgens mij en dan verwijderde items herstellen. Dan moet he alles aanvinken en dan kan het teruggehaalt worden.
De map verwijderde items leegmaken is vaak niet genoeg om alles echt te verwijderen, maar dat verschilt per outlook.
succes
donderdag 25 november 2010 om 14:20