Kent iemand Twoo?

16-01-2013 12:22 16 berichten
Krijg net in m'n mailbox een uitnodiging van iemand die ik niet ken, die me uitnodigd op Twoo om te chatten.

Google leert mij dat dit inderdaad een chatsite is.

Ik vraag me af hoe iemand aan mijn mailadres komt. Dit is niet echt een geheim adres ofzo, maar niet standaard (lees: een aparte letter/cijfercombi).

En ja, ik weet dat mailadressen doorverkocht worden. Maar dan nog, dan verwacht ik geen uitnodiging van een wildvreemde...
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg hem meerdere malen op mijn werkmail. Geen idee.
Weggooien dus!

Heb je echt nog nooit eerder dergelijke uitnodigingen gekregen?

Als het iemand is die het echt om jou persoonlijk gaat, zal die je heus ook nog wel op een andere, duidelijke manier kenbaar maken dat hij/zij kontakt wil....
Het gaat om ene Peter uit Den Haag.

Nou ken ik verschillende Peters, maar die wonen niet in Den Haag.

Een achternaam wordt niet genoemd.
Misschien heb je ooit met hem gemaild (iets gekocht op mp misschien oid) en staat jouw adres nu in zijn mailbox. Als die peter nu al zijn contacten een uitnodiging heeft gestuurd, sta jij er dus ook tussen.
Jan wil vast ook contact, en Claudia... Ken je die niet ook?

Dat je hier tijd instopt

(Dat ik hier tijd instop )
wat tof zegt. haha

Ik zou het gewoon verwijderen voor het zelfde geld ish et een virus naar een nepsite van dit chat gebeuren.

Wanneer deze ?vriend? echt met je in contact wilt komen dan stuurt hij nog wel eens een mailtje / verzoekje.

Zo heb ik iemand op facebook wel 10x verwijderd omdat ik hem dacht ik niet kende. Daarna mailde hij en bleek het een oud klasgenoot te zijn. Toen alsnog geaccepteerd.

Wat wil je met alleen een voornaam, een (hier ver uit de buurt) plaatsnaam geen achternaam en geen foto
Oh, ik was ook niet van plan hier iets mee te doen hoor. Zo goed van vertrouwen ben ik nou ook weer niet.

Maar ik vroeg 't me gewoon af.

En tja.. dat ik hier tijd in stop... zit al heul lang ziek thuis, dus verdiep me in dingen waar ik normaal geen aandacht aan besteed
Kan spam, uitnodiging voor een verkapt pyramidespel of iets anders zijn waar je niet op zit te wachten.

Gewoon deleten dus
Nee dat is een soort dating site ik heb al verschillende uitnodigingen gekregen (van mensen die ik wel ken) verder weet ik het ook niet.
Niks mee doen!

Mijn man kreeg van een kennis een uitnodiging voor Zorpia, klikte er op en hup, daarna kregen ineens alle contacten van mijn man een uitnodiging van hem voor Zorpia. Volgens mij is dit vergelijkbaar.

Niet openen en deleten dus!
Voor de duidelijkheid, ik heb niet op de link in het mailtje geklikt. Gewoon op google Twoo ingetikt.

Wat Gisselle zegt klopt ook wel, maar ik ken deze jongen/man niet, en dat vind ik raar.
Spam
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Klinkt inderdaad als spam! Ook gehad via een mailtje van iemand anders, maar ik zou toch voorzichtig zijn.

Ik ga er in ieder geval niet op in.
Twoo is gekoppelt aan Netlog
Netlog ken ik ook niet....

Ach,mailtje weggegooid. Peter uit Den Haag heeft pech

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven