Kobo Plus abonnement, hoe werkt dat?

08-03-2022 18:20 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan een Kobo Clara te kopen en daarbij wellicht een Kobo Plus abonnement. Maar kan iemand mij vertellen hoe dat werkt? De eerste 30 dagen zijn gratis en als het niet bevalt dan mag je na die 30 dagen opzeggen. Maar dan kun je toch lekker asociaal al veel boeken hebben gedownload? Of is er een maximum per week of per dag? Of kun je de boeken niet meer lezen als je je abonnement stop zet?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Als je het wil uitproberen is de online bibliotheek inderdaad ook een prima optie, goedkoper dan Kobo en daar komen ook steeds meer boeken online. Tegen de tijd dat je daar uitgelezen bent kan je vast wel inschatten of je een Kobo abonnement het geld waard vindt. Ik lees er te weinig voor en voordeel van een bieb abonnement is dat je nog de optie hebt om een fysiek boek of tijdschrift te halen. Naast dat ik zo het idee heb dat ik de bieb nog een beetje steun ;) maar als ik meer zou lezen zou ik ook een Kobo abonnement afsluiten.
Ik heb een Kobo plus abonnement via Bol. Ik begreep dat je het dan ook gewoon “aan” of “uit” kan zetten. Ik heb geen idee, maar ik hoorde dat dat via Bol heel eenvoudig was.
Ik heb het nu 3 weken. Ik ben volop aan het lezen en het voorlezen.
Je kan het ook in combinatie met je tablet of telefoon gebruiken. Ik had eerst Nextory maar die kon dan weer niet op mijn e-reader.
madelief_124 schreef:
08-03-2022 20:33
Als je het wil uitproberen is de online bibliotheek inderdaad ook een prima optie, goedkoper dan Kobo en daar komen ook steeds meer boeken online. Tegen de tijd dat je daar uitgelezen bent kan je vast wel inschatten of je een Kobo abonnement het geld waard vindt. Ik lees er te weinig voor en voordeel van een bieb abonnement is dat je nog de optie hebt om een fysiek boek of tijdschrift te halen. Naast dat ik zo het idee heb dat ik de bieb nog een beetje steun ;) maar als ik meer zou lezen zou ik ook een Kobo abonnement afsluiten.
Ik heb ook nog een bieb abonnement ( maar kom er nooit meer). Het binnenhalen van boeken op mijn oude Sony was een ramp, meer geluk dan wijsheid als er eens een " pakte" en gesynchroniseerd werd. Ik weet ook niet of je met een Clara nog bieb boeken binnen kunt halen?
ambra schreef:
09-03-2022 08:51
Ik heb ook nog een bieb abonnement ( maar kom er nooit meer). Het binnenhalen van boeken op mijn oude Sony was een ramp, meer geluk dan wijsheid als er eens een " pakte" en gesynchroniseerd werd. Ik weet ook niet of je met een Clara nog bieb boeken binnen kunt halen?
Ja Sony is heel lastig heb ik vaak
Gehoord. Met kobo e-readers gaat het heel makkelijk mbv Computer.
Puy schreef:
08-03-2022 20:39
Ik heb een Kobo plus abonnement via Bol. Ik begreep dat je het dan ook gewoon “aan” of “uit” kan zetten. Ik heb geen idee, maar ik hoorde dat dat via Bol heel eenvoudig was.
Ik heb het nu 3 weken. Ik ben volop aan het lezen en het voorlezen.
Je kan het ook in combinatie met je tablet of telefoon gebruiken. Ik had eerst Nextory maar die kon dan weer niet op mijn e-reader.
Ja heel makkelijk gewoon opzeggen, kan per maand.
Ik heb nu een paar jaar een Kobo Ereader en vind het geweldig. Ik neem altijd tijdens de zomervakantie een Kobo Plus account en dat vind ik ideaal. Zo kan ik heel de zomer alles lezen wat ik wil. Helaas dacht ik de eerst keer dat ik alles kon downloaden en na het annuleren van mijn account nog door te kunnen lezen, dat was helaas niet zo. Maar ideaal Kobo Plus, ik kijk er naar uit om deze zomer veel lekker te lezen
Inmiddels in het bezit van een Kobo Libra 2 en heel erg blij mee. Fijn formaat om te lezen en handig in gebruik. De E-boeken die ik in het verleden al eens bij Bol had gekocht stonden er al automatisch ineens op.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven