Laptop loopt vast op facebook

19-03-2013 11:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel al aangeeft, mijn laptop loopt vast zodra ik facebook wil opstarten. Ik heb een packard bell dot s laptop en die heeft tot gisteren dus zonder problemen gefunctioneerd. Maar ineens kan ik niet meer op facebook komen.

Ik heb nu m'n geschiedenis en cookies gewist en een snelle scan uitgevoerd van microsoft security essentials. Nu is de volledige scan bezig.

Ik heb het geprobeerd via chrome en explorer, maar bij beide loopt het volledig vast. Zelfs ctrl-alt-del werkt dan niet.

Ik download wel regelmatig wat series via spotnet, zo ook gisteren. Hetgeen ik gedownload heb, heb ik ook al verwijderd.

Misschien iemand de gouden tip?

Ik zal er nog wel even bij vermelden dat ik niet heel erg technisch onderlegd

Alvast bedankt!
Ik heb al weken dat wanneer ik naar de pagina van FB wil, ik een dikke 5 seconden helemaal niets kan met de laptop of computer. Ook de muis staat dan vast. En dan opeens floept de inlogpagina ervoor en kan ik weer verder. Heel irritant vind ik dat.
Misschien per ongeluk een keer een .exe file via spotnet uitgevoerd? Dan ben je besmet.

Misschien is je laptop aan het overlijden, en ligt het niet aan jou, maak in ieder geval zo snel mogelijk een backup van je essentiële bestanden, op USB stickie ofzo.

Wat je daarna kunt proberen.

-PC scannen met hitman pro.

- windows opstarten In veilige modus.. Loopt hij dan nog vast? dan heb je iets

-Fabrieks instellingen terugzetten. Je hebt er een recovery DVD bij gekregen of gebruikt de Methode om het besturingssysteem te herstellen
Hier ook truitje maar dan een oude desktop. Gisteren liep hij een paar keer helemaal vast erop.
Dank voor de snelle reacties!

Helaas is het geen 5 seconden bij mij Louba. Maar ook hier een niet functionerende muis dan!

Pi_ Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een .exe file is dus het zou zomaar kunnen zijn dat ik dat gedaan heb....

Ik heb hitman pro nu gedownload. En zodra de volledige scan afgerond is (duurt al ruim 3,5 uur en is nog niet op de helft...) dan ga ik het opstarten via veilige modus proberen. Ik heb geen dvd met fabrieksinstellingen. Dit is zo'n mini-laptop, zonder cd/dvd speler.
O ja, en ik ga zo eerst alles op de externe harde schijf zetten....

Wel typisch dat jij ook sinds gisteren last hebt pepersteak? Zou het aan facebook kunnen liggen misschien?
He, dat heb ik ook met facebook. Zowel op mijn laptop als tablet.

Ik heb nieuwe drivers geinstalleerd, maar dat lost het probleem niet op.

Heb het echt alleen met facebook.
Ik kon gisteren toevallig via mijn iPad ook niet op FB komen maar vandaag gelukkig weer wel gewoon.
Ja, ik heb het ook. Zodra ik Facebook open op een tabblad, wordt de hele laptop heel traag, inclusief Facebook. Bekijk nu Facebook op mobiel, dat werkt beter.
Op de een of andere manier kan in in ene wel op facebook? Snap er niks van. Nou ja, bestanden zijn allemaal eens opgeruimd en op de externe harde schijf gezet. Dat dan weer wel. En mocht het nog eens gebeuren ga ik het bovenstaande proberen!

In ieder geval hartstikke bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven