LinkedIn: meerdere functies toevoegen?

09-08-2011 17:16 5 berichten
Hoi,

Ik ben bezig met mijn LinkedIn profiel omdat ik van kennissen hoor dat ze zo hun baan hebben gevonden. Het proberen waard dus. Echter heb ik nu een probleem, ik wil dus mijn vorige banen vermelden maar je kunt er maar eentje toevoegen bij "past" ? Of is het de bedoeling dat ik mijn laatste baan bij "current" zet?

Iemand enig idee hoe dat moet? Andere tips zijn ook zeer welkom.
Nee, je kunt er meerdere toevoegen...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon toevoegen inderdaad en LinkedIn rangschikt ze op chronologische volgorde. Met een goed profiel kun je worden opgemerkt door recruiters en anderzijds kun je zelf ook vacatures zoeken. Succes!
Ik heb het inmiddels gevonden en mijn profiel is zo goed als af. Alleen nog een foto, referenties en ik zit te twijfelen of ik mijn telefoonnummer zou vermelden. Houd er niet van om dat zo open en bloot op internet te hebben staan maar alles via email lijkt me ook niet handig?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het op LinkedIn gebruikelijk om een persoonlijk bericht te sturen ('inmail' dacht ik), of om te mailen. Werkt prima.

Ik wil zelf m'n telefoonnummer niet op het web hebben, maar als je een telefoon hebt puur voor werk dan zou je het kunnen vermelden. Reken dan wel op telefoontjes van allerhande opleidingsinstituten etc. die trainingen willen verkopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven