muziek van pc naar cd
dinsdag 20 juli 2010 om 12:53
Dank je lieve Xander!
Dat ik daar nou niet zelf opgekomen ben .
Nee joh, natuurlijk had ik my bff Google geraadpleegd, maar ik zag dat je veel verschillende programma's kan gebruiken en toen zag ik door de bomen even het bos niet meer...
Wil het nl zo simpel mogelijk, voor zover je er overheen gelezen hebt, ik ben nl blond...
dinsdag 20 juli 2010 om 14:34
Natuurlijk kan je verschillende programma's gebruiken. Dacht je dat er maar 1 was?
Kies er 1 (Nero), lees de handleiding, cd erin, fik erin.
Edit: O, je bent blond... Dan is Nero misschien wat te moeilijk . Probeer dan maar of je ze gewoon naar je lege cd kan slepen, vaak heb je dan al de optie om ze te branden.
Edit: O, je bent blond... Dan is Nero misschien wat te moeilijk . Probeer dan maar of je ze gewoon naar je lege cd kan slepen, vaak heb je dan al de optie om ze te branden.
woensdag 21 juli 2010 om 00:31
quote:XionZ schreef op 20 juli 2010 @ 14:34:
Natuurlijk kan je verschillende programma's gebruiken. Dacht je dat er maar 1 was?
Tja, weet ik veel. In een ver verleden heb ik muziek op mijn Ipod gezet maar dat was super simpel.
Ik heb een flinke uitgroei dus misschien snap ik Nero wel , maar ik ga het niet meer bekijken, het is me al op een andere manier gelukt.
Knap he ?
Maar bedankt voor je uitleg en geloof in mijn kunnen...
Tja, weet ik veel. In een ver verleden heb ik muziek op mijn Ipod gezet maar dat was super simpel.
Ik heb een flinke uitgroei dus misschien snap ik Nero wel , maar ik ga het niet meer bekijken, het is me al op een andere manier gelukt.
Knap he ?
Maar bedankt voor je uitleg en geloof in mijn kunnen...
woensdag 21 juli 2010 om 00:32
quote:Xander68 schreef op 20 juli 2010 @ 14:43:
Jazzie >>
Weet je dat XP/Vista een ingebouwde brander heeft? Wat XionZ al zegt: Sleep de audiobestanden naar je cd-rom station waar de lege cd in zit, en volg de wizard. Hiermee brand je dan een audio-cd (let op! geen MP3 cd!)
Succes!
Ik heb geen XP meer, ik heb inmiddels al een tijdje Windows7. Maar zoals je hierboven kan lezen is het me inmiddels gelukt!
Maar evengoed dank je wel!!
Jazzie >>
Weet je dat XP/Vista een ingebouwde brander heeft? Wat XionZ al zegt: Sleep de audiobestanden naar je cd-rom station waar de lege cd in zit, en volg de wizard. Hiermee brand je dan een audio-cd (let op! geen MP3 cd!)
Succes!
Ik heb geen XP meer, ik heb inmiddels al een tijdje Windows7. Maar zoals je hierboven kan lezen is het me inmiddels gelukt!
Maar evengoed dank je wel!!