Nieuw abbonoment
dinsdag 24 mei 2011 om 16:05
Ik heb me nieuwe simkaart vandaag binnen gekregen voor me abbonoment.
Nu heb ik het verkeerde sim wachtwoord ingevuld want, ik dacht dat het hetzelfde was als me vorige die ik had ingesteld.
Het was dus standaard 0000, zag ik na een paar keer foutief ingevuld te hebben. Heb ik 0000 ingevuld krijg ik de melding dat het nog steeds geen goede pincode is.
Dus ik in de handleiding gelezen dat je dan de pukcode moet invullen die is bijgeleverd om weer te deblokeren. Maar hij vraagt daar niet eens naar geloof ik want, ik krijg gewoon elke keer opnieuw hetzelfde dat ik me pincode moet invullen.
Dus hoe moet ik dit oplossen?
Nu heb ik het verkeerde sim wachtwoord ingevuld want, ik dacht dat het hetzelfde was als me vorige die ik had ingesteld.
Het was dus standaard 0000, zag ik na een paar keer foutief ingevuld te hebben. Heb ik 0000 ingevuld krijg ik de melding dat het nog steeds geen goede pincode is.
Dus ik in de handleiding gelezen dat je dan de pukcode moet invullen die is bijgeleverd om weer te deblokeren. Maar hij vraagt daar niet eens naar geloof ik want, ik krijg gewoon elke keer opnieuw hetzelfde dat ik me pincode moet invullen.
Dus hoe moet ik dit oplossen?
dinsdag 24 mei 2011 om 16:11
dus zou ik even in de gebruiksaanwijzing lezen hoe je hem voor de eerste keer in gebruik moet nemen.. Dus vermoedelijk moet je de pincode (0000) herhalen o.i.d. en puk-code is alleen maar als je het echt fout gedaan hebt.. dan krijg je dus de melding van PUK code invoeren.. Die puk code staat op je briefje waarop je simcard zat geplakt..
Dus..
Dus..
dinsdag 24 mei 2011 om 16:16
Nog een (paar) keer 0000 proberen en als ie dan wel geblokkeerd is, dan de pukcode invullen?
Al weet ik niet of je nadat je de pukcode ingevuld hebt een nieuwe pin kan kiezen. Als dat niet kan blijf je namelijk met hetzelfde probleem zitten.
Dus het beste is inderdaad de helpdesk te bellen. Of heb je daar de simkaart voor nodig?
Al weet ik niet of je nadat je de pukcode ingevuld hebt een nieuwe pin kan kiezen. Als dat niet kan blijf je namelijk met hetzelfde probleem zitten.
Dus het beste is inderdaad de helpdesk te bellen. Of heb je daar de simkaart voor nodig?
dinsdag 24 mei 2011 om 16:21
ik heb een pasje gekregen waar die simkaart inzat. Die moest ik eruit drukken. Verder heb ik had alle documenten doorgelezen maar daar stond niks over mijn pin code in. Dus toen zag ik dat de pukcode en pincode op mijn pasje stonden en toen had ik al wel 5 x geprobeerd maar naar mijn doen heeft hij nog niet om een pukcode gevraagd
dinsdag 24 mei 2011 om 16:27
quote:libellvia schreef op 24 mei 2011 @ 16:16:
zijn er geen andere oplossingen dan naar de helpdesk bellen dat is eigenlijk me laatste overwegingDat had je je misschien beter eerder moeten bedenken voordat je allerlei codes in begon te typen voor uberhaupt iets door te lezen. Die aanwijzingen zijn er niet voor niks
zijn er geen andere oplossingen dan naar de helpdesk bellen dat is eigenlijk me laatste overwegingDat had je je misschien beter eerder moeten bedenken voordat je allerlei codes in begon te typen voor uberhaupt iets door te lezen. Die aanwijzingen zijn er niet voor niks