Nieuwe laptop

16-08-2015 18:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag, wie kan ons helpen. We zien door de bomen het bos niet meer bij het zoeken naar een nieuwe laptop. Onze oude heeft het begeven.

We zijn niet veeleisend. Meestal pakken we de iPad erbij, maar die doet het niet altijd op alle sites. Daarom willen we een laptop erbij. En voor ppt, excel en word (sporadisch). Wel willen we een nieuwe laptop. Wie heeft er tips?

Dank voor het meedenken!
Ik heb een asus, welk nummer moet ik je even schuldig blijven. Maar met i5-processor. Ik vind de snelheid prima! Gebruik hem voor mijn studie, beetje voetbal kijken en af en toe een film. Ik heb verder geen andere computer/tablet in huis dus word wel intensief gebruikt.

Heb hem al ruim 2 jaar en doet het nog hartstikke goed. Aanschaf prijs was toen 550 euro geloof ik.
Nu jullie eisen is letterlijk iedere laptop geschikt
Ik zou eens bij Marktplaats vragen aan een verkoper. Volgens mij moet je voor 350 euro klaar kunnen zijn.
JollyJ hoe makkelijk kan het zijn .
@aapjewat we kopen liever nieuw
quote:liefpief schreef op 16 augustus 2015 @ 19:50:

JollyJ hoe makkelijk kan het zijn .Heel makkelijk. Koop iets dat goedkoop is en je hebt wat je zoekt.
Houd trouwens wel van een beetje snelheid.. Trage laptops is een irritatiepuntje. Rond 500 is een mooi bedrag.
quote:aapjewat schreef op 16 augustus 2015 @ 19:25:

Ik zou eens bij Marktplaats vragen aan een verkoper. Volgens mij moet je voor 350 euro klaar kunnen zijn.Sorry, ik bedoelde Mediamarkt.
Expert heeft een aantal goedkope laptops in de folder staan.
Snelheid? Geen eisen behalve een SSD schijf er in. De rest maakt dan weinig uit. Vaak is de harde schijf het langzaamste onderdeel, SSD is een snelle vervanger of voor er bij. Ik weet niet of die in goedkopere laptops zitten trouwens.
Ben geslaagd met een Asus voor 300 euro. Benieuwd of het wat is. Reviews zijn positief in elk geval. Thanks voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven