Nieuwe telefoon... welke?
woensdag 16 maart 2011 om 17:34
In april mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Nu heb ik een hele simpele van Sony Ericson om mee te bellen en smsen. Maar de nieuwste telefoons hebben allemaal leuke dingen erop zitten
Qua abonnement zit ik nu tegen de 30 euro per maand. en ik wil max 35 euro gaan besteden (incl. beetje internet, sms-bundel en gewoon abonnement). Bij HI van KPN blijf ik.
maar ........welke telefoon is nou leuk/goed/fijn etc?
Wat mij tot nu toe wat lijkt: HTC Wildfire en SonyEricson Xperia X10
Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten? Wat een goede keuze zou zijn? Hoeveel geheugen genoeg is voor 'normaal' gebruik? Touchscreen of mini-toetsenbordje?
Eisen:
- Vrij goede camera erop
- Internet om bijv. mail, adressen en reistijden te checken
- Prettig werkende agenda
En that's it eigenlijk. Ik zou ook een heel klein simpel telefoontje kunnen kopen, maar dat 'nieuwe met touchscreen' lijkt me ook wel wat.
Qua abonnement zit ik nu tegen de 30 euro per maand. en ik wil max 35 euro gaan besteden (incl. beetje internet, sms-bundel en gewoon abonnement). Bij HI van KPN blijf ik.
maar ........welke telefoon is nou leuk/goed/fijn etc?
Wat mij tot nu toe wat lijkt: HTC Wildfire en SonyEricson Xperia X10
Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten? Wat een goede keuze zou zijn? Hoeveel geheugen genoeg is voor 'normaal' gebruik? Touchscreen of mini-toetsenbordje?
Eisen:
- Vrij goede camera erop
- Internet om bijv. mail, adressen en reistijden te checken
- Prettig werkende agenda
En that's it eigenlijk. Ik zou ook een heel klein simpel telefoontje kunnen kopen, maar dat 'nieuwe met touchscreen' lijkt me ook wel wat.
woensdag 16 maart 2011 om 17:37
ik heb een nokia e5. Heerlijke telefoon, ben er erg blij mee! Heeft alleen geen touchscreen. Voldoet verder wel aan al je eisen...
5.0 camera met sterke flits.
Mail en internet, oa ook wifi.
En de agenda vind ik ook prettig...
Daarbij leuk om te weten dat er gratis navigatie op zit, kunt alle kaarten over de hele wereld van internet afhalen!:)
5.0 camera met sterke flits.
Mail en internet, oa ook wifi.
En de agenda vind ik ook prettig...
Daarbij leuk om te weten dat er gratis navigatie op zit, kunt alle kaarten over de hele wereld van internet afhalen!:)
woensdag 16 maart 2011 om 18:05
Als je een smartphone wilt, dan zou ik gaan voor een samsung galaxy bijvoorbeeld of een HTC Desire of Wildfire (die laatste heb ik zelf). Ik zou Nokia alleen kiezen voor de simpele bel/sms-telefoons, nooit voor smartphones. HTC Z heeft zo'n los toetsenbordje, maar dat vond ik nogal gammel aanvoelen, geloof niet dat die het twee jaar vol zou houden.
Ik heb geen ervaring met KPN HI, dus daar geen mening over
.
Ik heb geen ervaring met KPN HI, dus daar geen mening over
woensdag 16 maart 2011 om 18:57
quote:augurkensap schreef op 16 maart 2011 @ 17:55:
is ook zo, maar je hebt
op sim only van kpn levenslange korting, betaal je voor 155min, 1000 sms en internet 24,00 eurro... Anders zit je al gauw tegen de 40euro uit dus daarom mijn keus;)
Ik vind dit nog best duur! Ik heb ook sim-only van Ben... voor bovenstaande betaal je bij Ben 21,90¤ en dan heb je 100 belminuten meer... En je kunt iedere maand opzeggen of je bundel aanpassen.
Je betaald je telefoon inderdaad gewoon op afbetaling bij een abonement, een losse telefoon kopen ben je vaak goedkoper uit. Maargoed, dat is wel een groot bedrag ineens (zeker bij smartphones)... Ik zou wel goed uitrekenen wat je uiteindelijk kwijt bent!
is ook zo, maar je hebt
op sim only van kpn levenslange korting, betaal je voor 155min, 1000 sms en internet 24,00 eurro... Anders zit je al gauw tegen de 40euro uit dus daarom mijn keus;)
Ik vind dit nog best duur! Ik heb ook sim-only van Ben... voor bovenstaande betaal je bij Ben 21,90¤ en dan heb je 100 belminuten meer... En je kunt iedere maand opzeggen of je bundel aanpassen.
Je betaald je telefoon inderdaad gewoon op afbetaling bij een abonement, een losse telefoon kopen ben je vaak goedkoper uit. Maargoed, dat is wel een groot bedrag ineens (zeker bij smartphones)... Ik zou wel goed uitrekenen wat je uiteindelijk kwijt bent!
donderdag 17 maart 2011 om 09:10
"Ook ik heb even een vraag aan jullie. Twijfel tussen black berry touch en i phone 4.... Wat raden jullie aan?"
Ik raad je aan om bij mensen die zo'n ding hebben te vragen of je er even mee mag spelen. Dat zegt meer dan verhalen voor- en tegen een bepaalde telefoon.
Ik was op die manier verkocht voor een iPhone.
Ik raad je aan om bij mensen die zo'n ding hebben te vragen of je er even mee mag spelen. Dat zegt meer dan verhalen voor- en tegen een bepaalde telefoon.
Ik was op die manier verkocht voor een iPhone.
donderdag 17 maart 2011 om 09:23
Ga vannacht even spelen met de i phone van mijn collega, nog een vraagje... mocht ik voor de i phone gaan wat is dan handiger de 16 gigh (Schrijf je dat zo? Ben meer thuis in med. latijns) of de 32? Ben niet van plan om muziek te gaan downloaden, maar wel wat grappige app's.... Zal overdag niet reageren, heb nachtdienst dus ga zo mijn mandje in...
vrijdag 18 maart 2011 om 08:02
Apps? Bijna alles waarvoor je normaal gesproken gereedschap nodig hebt: van waterpas tot spiegel, van kompas tot spoorboekje, van games tot notitieblok, van rekenmachine tot valuta omrekenen, van krant tot uitzending gemist, van zaklamp tot fototoestel, van voice recorder tot filmcamera, van navigatie tot Fokke en Sukke.