Nintendo Animal Crossing
woensdag 6 november 2013 om 13:25
Beste Forummers,
Naar aanleiding van het Animal Crossing event van 6 november starten wij hier een topic waarop kan worden nagepraat over het event en over het spel Animal Crossing. Onze eigen Gameblogger Jedidjah zal namens Nintendo al jullie vragen beantwoorden en zoveel mogelijk tips met jullie delen. Daarnaast zal Jedidjah jullie op de hoogte houden van al haar eigen ontdekkingen tijdens het spelen van Animal Crossing.
Veel game plezier!
CM Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Naar aanleiding van het Animal Crossing event van 6 november starten wij hier een topic waarop kan worden nagepraat over het event en over het spel Animal Crossing. Onze eigen Gameblogger Jedidjah zal namens Nintendo al jullie vragen beantwoorden en zoveel mogelijk tips met jullie delen. Daarnaast zal Jedidjah jullie op de hoogte houden van al haar eigen ontdekkingen tijdens het spelen van Animal Crossing.
Veel game plezier!
CM Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 24 december 2013 om 11:56
Ik ben zo een lurker .. Behalve de relatieproblemen lees ik ook mee bij Animal Crossing, omdat ik het spel zo graag zou willen spelen op m'n Nintendo. Dus ik ben maar gelijk eerlijk, ik doe mee voor mezelf. Zodat ik met Rosie in een dorp kan wonen. En de rest van de katten. Ik heb me nog niet erg goed genoeg ingelezen maar ik wil er een kattendorp van maken haha, met Bob die qua karakter wel op mij schijnt te lijken (lui!) en Purri. Zodat ik me gezellig met hun kan ontspannen op de bank met mijn echte katjes naast me, tot ik naar college moet
vrijdag 27 december 2013 om 16:14
Hai allemaal, hoop dat jullie mooie feestdagen hebben gehad! Omdat het forum ook eentijdje offline is geweest de afgelopen dagen, vermoed ik dat er nog wel even ingezonden mag worden. Ik zal t even vragen aan de Viva-forumredactie, maar zolang je niets hoort, doe nog vooral mee. Dank voor je reactie, fieh, super om te horen van iemand die meeleest, een kattendorp is wel heel gezellig!
zaterdag 28 december 2013 om 05:39
vrijdag 3 januari 2014 om 14:34
Hallo allemaal,
Bedankt voor het meedoen. De uitslag heeft met de feestdagen langer op zich laten wachten dan gepland. We hebben alle aanmeldingen meegenomen en willen graag Fieh feliciteren als de winnaar van de 3Ds en het Animal Crossing: New Leaf-spel. Wij zijn benieuwd naar jouw kattendorp Fieh!
Als je een mailtje stuurt naar forum@viva.nl zorgen wij dat de prijs jouw kant op komt.
Gefeliciteerd!
Bedankt voor het meedoen. De uitslag heeft met de feestdagen langer op zich laten wachten dan gepland. We hebben alle aanmeldingen meegenomen en willen graag Fieh feliciteren als de winnaar van de 3Ds en het Animal Crossing: New Leaf-spel. Wij zijn benieuwd naar jouw kattendorp Fieh!
Als je een mailtje stuurt naar forum@viva.nl zorgen wij dat de prijs jouw kant op komt.
Gefeliciteerd!