Digi
alle pijlers
Nintendo Switch
zondag 2 februari 2025 om 18:54
Ik ben 40+ maar ik ben echt gek op de Nintendo Switch. Ik zit er iedere dag wel een uurtje (of twee) op te spelen. Man kijkt dan tv en ik pak de Switch erbij. Mijn favoriete spellen zijn Animal Crossing, Disney Dreamlight Valley en alles van Kirby en Mario/Luigi.
Over een paar maanden komt de Switch 2 uit en die moet ik echt hebben!
Nog meer Switch fans aanwezig?
Wat zijn je favorieten spellen en hoeveel uur per week besteed je eraan?
Over een paar maanden komt de Switch 2 uit en die moet ik echt hebben!
Nog meer Switch fans aanwezig?
Wat zijn je favorieten spellen en hoeveel uur per week besteed je eraan?
zondag 2 februari 2025 om 19:38
Ik wacht tot Animal Crossing uit komt op de Switch 2 tot ik die haal. Heb mijn huidige switch ook pas toen AC uit kwam gekocht.
Ik speel nu alleen met vrienden. Mario 3D World en Wonder min of meer uitgespeeld (die speciale wereld mogen ze in hun reet steken), nu bezig aan Heave Ho, Snipperclippers en soms Overcooked.
Ik speel nu alleen met vrienden. Mario 3D World en Wonder min of meer uitgespeeld (die speciale wereld mogen ze in hun reet steken), nu bezig aan Heave Ho, Snipperclippers en soms Overcooked.
zondag 2 februari 2025 om 19:59
Hier net een switch gekocht met oled, dus de 2 komt er hier voorlopig niet. Ik speel animal crossing, maar echt niet wekelijks. Meestal op vakantie wel veel, maar daar buiten niet echt vaak. Soms zetten we Mario party op, dan spelen we met dochter. Of Mario kart. Ik twijfel of ik Disney dreamlight valley zal aanschaffen.
zondag 2 februari 2025 om 21:41
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in