online winkelen in Amerika

11-03-2008 09:34 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips om online spullen te kunnen kopen in Amerika en die dan hierheen te laten sturen?

Ik vind wel wat sites natuurlijk, maar de meeste sturen niets naar bestemmingen buiten Amerika of Canada.

Maar het scheelt wel onwijs in de prijs, ik wil al heel lang een bepaald paar schoenen hebben, hier zijn ze 100 euro en daar 70 dollar...
Alle reacties Link kopieren
ik heb er inmiddels al 4 amerikaanse ipods geadopteerd en naar nederland meegenomen. dus ja hoor, goed mogelijk. alleen was ik dan dus wel zelf lijfelijk aanwezig in de US toen ik ze kocht.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_34325 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 17:55
Reden: privacy
99.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hoi



Ik ben afgelopen oktober in NY gewwst, in een woord fantastisch!!!!

Vooral het shoppen vond ik geweldig, nu wilde mijn moeder ons meenemen en het toeval treft dat ik zwanger ben en dat ik het helaas moet uitstellen, nu las ik hier ergens boven dat Jessebezz haar emailadres doorgaf, ik ben dan ook heel brutaal maar ik zoek al heel lang iemand die voor mij zo nu en dan wat op zou kunnen sturen vanuit de USA



Als je dit leest jessebezz, ik kan je niet mailen, volgens mij een verkeerd emailadres doorgegeven!!

Hopelijk kan jij mij helpen



Gr
Alle reacties Link kopieren
[...]Het is een nederlands bedrijf dat je een adres aanbiedt in Amerika. Je kan dan bijvoorbeeld je ipod in Amerika bestellen en het bedrijf daar opdracht geven de ipod gewoon in Amerika te bezorgen. Het is heel handig, want zij herpakken dat product ook...loop je minder risico bij de douane invoerrechten te moeten betalen en het is heel goedkoop!! Ik ga het zeker vaker doen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2011 14:38
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Naast ebay heb ik weleens wat bij amazon.com besteld. Voornamelijk boeken of muziek DVD's die ze hier niet hebben. Ga binnenkort weer een boek bestellen bij amazon, ben er alleen nog niet uit of ik dat vanuit amerika of UK doe. Scheelt ruim de helft met bol incl. verzenden.





Met invoerrechten moet je trouwens altijd maar geluk hebben of je ze moet betalen ja of nee. Ze pikken er steeds gewoon een paar uit die invoer rechten moeten betalen volgens mij als het geen gift is tenminste. Er zijn ook bedrijven die alles naar het buitenland als gift versturen maarja dat is ook weer een risico bij dure artikelen want geen idee of je het dan kan verzekeren voor verlies etc.
Alle reacties Link kopieren
was laatst een onderzoek dat slechts 10% van de pakjes onderschept worden door de douane. maar volgens mij ligt het ook aan het bedrijf, hoe het verpakt is en welke vervoerder er wordt gebruikt. want volgens mij worden pakjes van bijv. abercrombie.com er 95% uit gehaald.
Alle reacties Link kopieren
up voor Savon
DJ Momo schreef op 25 juli 2008 @ 10:22:

was laatst een onderzoek dat slechts 10% van de pakjes onderschept worden door de douane. maar volgens mij ligt het ook aan het bedrijf, hoe het verpakt is en welke vervoerder er wordt gebruikt. want volgens mij worden pakjes van bijv. abercrombie.com er 95% uit gehaald.
Pakjes die zo duur zijn dat je ze verzekerd laat versturen ook. Zelf heb ik cameraspullen uit de VS, maar heb die naar familie van vrienden in de VS zelf laten sturen en door hen mee naar Nederland laten nemen. Da's de enige manier om zeker te zijn dat je geen hoge invoerkosten hebt.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor het uppen! Ik ga zeker een kijkje nemen op die sites, misschien dat ik mijn schoenen dan toch kan kopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop alles op Ebay. Kleren, schoenen & Nintendo DS Spelletjes..

Minstens 3 a 4 keer in de maand laat ik iets uit The States of uit China overkomen.

Vaak op Ebay zeggen Amerikanen niet als 'gift' te willen versturen, maar ze doen het altijd wel. Ik heb dus ook nog nooit invoerrechten hoeven te betalen en meestal liggen mijn pakketjes toch wel rond de $100.

I love it!

Via bedrijven bestel ik niet omdat die op hun pakketje de bedrijfsnaam vermelden. Kans dat je dan invoerrechten moet betalen is gigantisch groot.

Bijkomend voordeel eind dit jaar: Als het goed is gaat in december de prijs voor vrije invoer omhoog van 20 naar 150 euro.
Alle reacties Link kopieren
Hou er met electronica wel rekening mee dat je vaak geen beroep op garantie kan doen hier in europa.
Alle reacties Link kopieren
-
Vrienden van mij gaan binnenkort weer naar Amerika dus zij zouden cameraspullen voor me mee kunnen nemen. Nu ging ik 'ns kijken naar wat ik wil hebben, maar of Amerika is duurder geworden of Nederland goedkoper, want het is niet interessant meer om hetgeen ik wil hebben uit Amerika te laten meebrengen.
Alle reacties Link kopieren
Het beste dat je kunt doen is je spullen bestellen via www.importuitusa.nl

Je bestelt zelf je spullen online, laat het bij hen bezorgen en zij zorgen ervoor dat het keurig bij je thuis komt. Geweldige service!
Alle reacties Link kopieren
Ben net lid geworden en wil graag ook even laten weten hoe ik het doe.

Ik koop mijn spullen via een Nederlander die in Amerika woont en dit professioneel doet.

Hij heeft verschillende mogelijkheden om dit te doen, een beetje afhankelijk hoevaak je wat koopt.

Ik heb gekozen voor tweede plan.

Je betaalt een eenmalige $25 administratie kosten en een lidmaatschap van $20 per jaar.

Ik kan zo vaak ik wil bestellen en het kost niks extra

Het enige wat ik betaal is verzendkosten. Alles gaat supersnel via DHL in twee dagen thuis en ik krijg 50% korting op de verzendtarieven. Het wordt zelfs in een anonieme doos voor je gestopt zonder extra kosten.

Kosten zijn hierdoor lager dan al die anderen die extra provisies rekenen en veeel sneller bij je thuis.

Als er meer dan een pakket voor je komt betaal je een klein beetje extra voor het samenvoegen (ik geloof $10) maar de besparingen zijn groot. Je kunt zijn bedrijf vinden op www.weship-it.com
Alle reacties Link kopieren
lama ook
Alle reacties Link kopieren
Het gaat bij mij om besparen daarom winkel ik online in Amerika. heb laatst spullen besteld via www.usabestel.nl

Was echt makkelijk. Ik hoefde geen lid te worden. Ik had bij elkaar 9 producten van 5 verschillende amerikaanse websites via hun laten bestellen.



Mijn totale bestelling was iets van $185. Ze hebben alle 9 produkten in 1 gezamenlijke blanco doos gezet en op de post gezet met usps. De kosten voor de hun service was maar 20 euro. Ze rekenen dus geen extra kosten zoals vele andere personal shopping websites om alles in een blanco doos te zetten om te besparen met verzend kosten. Super gemakkelijk, super snel en snelle communcatie. Ik ben verslaafd geworden aan bestellen in Amerika maar bespaar toch lekker.

Ik raad www.usabestel.nl echt aan want ze rekenen geen belachelijke service kosten erbij zoals sommige anderen.



Oranje voor de wereldcup 2010!!!! Anders spring ik van een (lage) brug!!
Alle reacties Link kopieren
Om online producten uit Amerika te bestellen, heb ik echt de meest interessante website ooit gevonden!! Ze zijn ook gevestigd in Europa, België en werken zeer professioneel!!! Ze herpakken ook alles zodat je bijna zeker bent dat je geen extra bijkomende BTW en invoerrechten moet betalen en op hun site kan je Amerikaanse sites openen. Echt cool... US Shopping Service
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met Mailbox IT Rogersville MO wil ik graag delen.Op de site wordt het allemaal erg mooi voorgespiegeld. Je betaalt een eenmalig tarief en krijgt dan een "erg scherp verzendtarief". Zie hun site: (http://www.weship-it.com/dutch.aspx) Webshops die niet naar NL versturen laat je pakketjes bij hen afleveren. Ik bestelde een pakketje kleding met een gewicht van 3,5 kg en formaat 20x11x10 cm. Er hoefde veder niets aan gedaan te worden. Adreslabel van Holland er op, Fedex pakketje op laten halen en klaar. Het verzendtarief wat ik gepresenteerd kreeg was maar liefst $ 110,05! Ruim 3 X het normale tarief. De waarde van de kleding was nog geen $ 200,- Had geen keuze want het pakket stond al bij hen in magazijn. De winst die er te behalen viel verdween volledig in de zak van Mailbox IT. Ik koop mijn kleding voortaan weer gewoon in Nederland. Jullie zijn allemaal gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het gewoon handiger om je aankopen te doen via internet. Toen ik in Amerika was heb ik ook wel het een en ander meegenomen, maar je loopt toch niet lekker langs de douane. Als ik iets koop via een Amerikaanse webshop laat ik het verschepen door Fromus2eu.nl. Dit gaat altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Danielle, maar als ik op die site (jouw site?) kijk, kom ik het volgende tegen:



"Alle pakketten die we verzenden worden (steekproefgewijs) gecontroleerd door de douane. Er is een kans dat u BTW en/of invoerrechten moet betalen bij aflevering van uw bestelling. Alle invoerkosten zijn voor rekening van de ontvanger.



We kunnen helaas NIET vermelden dat uw bestelling een “gift”, “repaired item” of “ commercial sample” betreft. Wij moeten ervoor tekenen dat we de informatie op de douaneformulieren naar waarheid invullen en we lopen de kans op hoge boetes als we hier niet aan voldoen."



Zelf bestellen, rechtstreeks laten verzenden en het risico nemen dat er steekproefgewijs gecontroleerd zal worden is dan nog steeds goedkoper of mis ik iets?
Alle reacties Link kopieren
Bij Easykard.nl regel ik het altijd. Dat is met afstand de goedkoopste en je betaalt minder staatsbelasting.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal in Amerika willen bestellen. Het liefst koop ik iets leuks in Nederland..
Alle reacties Link kopieren
Haha Raccoon inderdaad.. Als je in NL woont wil je spullen uit de US en wij die aan deze kant wonen verlangen naar een Hema of iets typisch Nederlands..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven