Opnemen met UPC

08-03-2013 12:44 7 berichten
Ik heb sinds kort een upc vanalles in 1 box. Nu kan ik ook opnemen en maak er ook graag gebruik van. Maar nu begint hij al te vroeg met opnemen met het gevolg dat ik 9 van de 10 x het einde mis (wat met de meeste series wel cruciaal is) Nu heb ik gehoord dat je opname tijd kan verlengen. Hoe doe ik dit?

Heb de nieuwste horizonbox.

Dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zeker of ik de nieuwste horizon box heb maar bij mij gaat het zo:

Je gaat naar menu (met het.knopje op je afstand bediening)

Dan naar Digitale Video Recorder

Dan naar Opname Instellingen

En daar kun je dan extra tijd na het programma instellen

Bij zenders waarvan het bekend is dat ze uitlopen of bij live programma's neem ik ook vaak het programma daarna op, dan weet ik zeker dat ik alles kan zien.
Erger u niet, verwonder u slechts!
Bij de horizon box kan je ook instellen dat hij langer doorloopt. Even geen idee waar, want ik vind het menu een drama, maar als je even zoekt kom je er vanzelf.

Ik zou het heel ruim instellen, je kan toch meer programma's tegelijk opnemen dus je hoeft niet bang te zijn voor overlapping.
Bij Opties/ Instellingen / Opnamen & Herinneringen
O zie dat het topic al drie dagen oud is , hopelijk had je het al gevonden ;) .
Thanks!! Nou heb nu weer andere frustraties... Nederlandstalig programma opgenomen en blijkt geen geluid bij te zitten en ook een paar dingen opgenomen incl bevestigen maar staat helemaal nergens in mijn media. Schiet lekker op zo, morgen maar upc bellen!
Hé, dat had ik laatst ook, een opgenomen NL-talig programma zonder geluid. Ben benieuwd wat je te horen krijgt van upc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven